וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החברה החדשה: האם שון מנדז הפך הצטרף לכת נוצרית?

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 15:13

אחרי שפורסמו תמונות הפפראצי של הזמר שון מנדז יחד עם בת הזוג החדשה, יוצאת האח הגדול הבריטי, צ'ארלי טראוורס, האם יש מצב שהיא הצליחה לפתות אותו וגרמה לו להצטרף לכת? וואלה! סלבס טקס חניכה

הזמר הקנדי שון מנדז עבר תקופה ארוכה ולא פשוטה בה הוא היה התרחק מעין הציבור אחרי שסיבוב ההופעות שלו לא מכר מספיק כרטיסים. ואם זה לא היה מספיק קשה, הוא גם עבר פרידה מבת הזוג, הזמרת קמילה קביו, אחרי שהשניים היו במערכת יחסים במשך שנתיים.

היה מרגיע לראות את הכוכב בפעם הראשונה מזה זמן רב, בתחילת החודש שעבר ועוד יחד עם מי שהיא כנראה בת הזוג החדשה שלו, יוצאת האח הגדול הבריטי, צ'ארלי טראוורס. אך עכשיו מתברר שאולי הסיפור קצת יותר אפל ממה שחשבנו. על פי עמוד הרכילות, DeuxMoi, מעריצים רבים טוענים שטראוורס היא חלק מכת, אליה היא הובילה גם את מנדז.

"אף אחד לא יודע אם שון מנדז באמת בכת", הבהירו בעמוד הרכילות, "זה נקרא כנסיית Modern Mystery School. הם מספיק שירותים לציבור וגם לאנשים פרטיים מאחורי דלתות סגורות "לאלה שיש להם עיניים לראות ואוזניים לשמוע" מעריצים התחילו לשים לב ששון מנדז נצפה מספר פעמים עם אנשים שהם חלק מהמקום הזה. אחד מהם זאת בת הזוג החדשה שלו לכאורה, צ'ארלי".

"יש שלושה אנשים ששון עובד איתם, כל אחד מהם הוא "גורו" וכולם מקורבים ל- Mystery church. כל שלושת "הגורואים" מקורבים גם לצ'ארלי ועובדים איתה כבר במשך שנים", הוסיפו. על אף שהזמר לא פרסם או הגיב לדבר בנושא, יוצאת הריאליטי הבריטי העלתה כיתוב מסתורי לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "הדבר הכי יפה שאנחנו יכולים לחוות הוא מסתורין. זה המקור של כל האמת, האומנות והמדע. אלברט איינשטיין".

למרות השמועות, מעריצים רבים החליטו להכחיש בשמו של מנדז, יצאו להגנתו וחלק אפילו האשימו את האקסית המיתולוגית: "אני לא מאמינה ש- DeuxMoi באמת עשו פודקאסט שלם על שקרים וקשרו את שון מנדז לכת בגלל שמעריצים משוגעים של האקסית שלו שלחו איימיל. אתם בסדר בראש?", כתב כולש אחד.

"אנחנו אמורים להאמין למקור הגרוע הזה ששון מנדז נמצא בכת?", כתבה גולשת אחרת והוסיפה: "אנשים שונאים את שון מנדז על בסיס יומי בלי שום סיבה טובה או לגיטימית. אתם פשוט מלבים את האש ומפיצים שנאה ושליליות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

כאמור מנדז וקביו היו יחד במשך שנתיים ארוכות ודביקות מאוד, עד שהחליטו להיפרד ולפרק את החבילה. "החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו זה לזה כבני אדם חזקה מתמיד. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים", כתבו למעריצים אחרי שקיבלו את ההחלטה הקשה.

למרות שהם הצהירו על דבר אחד, בפועל קרה דבר אחר לגמרי. השניים המשיכו להיתפס אחד עם השנייה בבילויים צמודים וכמובן גם בנשיקה מופרעת שסרטון שלה הפך ויראלי ברחבי הרשתות החברתיות וגרם לנו לחשוב שאולי עוד יחזרו, אך לשווא.

וואלה! סלבס כמעט הצטרפה לכת עד שגילתה שאין בופה במפגשים.

  • עוד באותו נושא:
  • שון מנדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully