וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג לאסתר חיות: "ידעתי שלא תאכזבי את המדינה"

רוני טרנובסקי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:31

אחרי הפסיקה הדרמטית של בית המשפט, מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, שהייתה מהמתנגדים הברורים לתיקון חוק היסוד, והשחקנית רונה לי שמעון שיצאה בעבר גם היא נגד הממשלה מגיבות לפסיקת בג"ץ על עילת הסבירות. וואלה! סלבס משפטית

אופירה אסייג מגיבה לשמירה על עילת הסבירות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג מגיבה לשמירה על עילת הסבירות/צילום מסך, אינסטגרם
אופירה אסייג מגיבה לשמירה על עילת הסבירות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג מגיבה לשמירה על עילת הסבירות/צילום מסך, אינסטגרם

קצת קשה לזכור מה היה פה בחיים שהיו לפני השביעי באוקטובר והשבת השחורה, אבל רגע לפני כל זה רבים תכננו באותם מוצאי שבת לצאת ולהפגין בניסיון לשמור על עילת הסבירות, שהניסיון לביטולה היה מהלך שכמעט הצליח לפרק את המדינה מבפנים ולגרום למלחמת אחים.

במציאות אחרת, במקרה שלנו אולי אפילו חלומית, הצרות הכי גדולות שלנו היו אמורות להיות הפסיקה של בג"ץ אתמול (ב') על תיקון חוק היסוד. מי שהייתה מהמתנגדים הברורים לביטולה של עילת הסבירות היא מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שמיד הגיבה על הפרסומים

"אמא איזה דרמה פוליטית ומשפטית! תמיד ידעתי... תמיד אמרתי שבג"ץ לא יתן להם לעשות צחוק ממדינה שלמה", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. אחרי סרטון של אמנון אברמוביץ' לא שכחה אסייג להוסיף פרגון לשופטת אסתר חיות: "תודה רבה לך הגברת אסתר חיות, ידעתי שלא תאכזבי את המדינה שלנו עם סיום תפקידך".

רונה לי שמעון מגיבה לשמירה על עילת הסבירות. אינסטגרם, צילום מסך
רונה לי שמעון מגיבה לשמירה על עילת הסבירות/צילום מסך, אינסטגרם

גם השחקנית רונה לי שמעון ניצלה גם היא את במת הסטורי כדי לפנות לשופטת חיות: "יום טוב היום, תודה לך אסתר חיות על העוצמה שלך. על החוכמה והבינה לעצור את הרכבת האיומה שמאיימת לקחת אותנו לאבדון. יום טוב להיות בו אישה", סיכמה בטון אופטימי בניגוד לאווירה האפוקליטית של הדברים.

כמו מגישת הטלוויזיה שהייתה ווקאלית מאוד בדעותייה על הממשלה במהלך שידור התוכנית שכבר לא תהיה, "אופריה וברקו", גם שמעון הביעה לא פעם את חוסר שביעות רצונה מנבחרי הציבור: "בן אדם עם מוסר מופקר! איש מפחיד ומסוכן! לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור?! אנחנו רואים את הנסיונות העלובים שלך להקטין, למזער, להשוות, לסובב ולהאשים".

אנחנו לא נסלח ולא נשכח! גם את הנסיונות שלך להפריד בינינו שוב! זה לא יעבוד לך! כולם רואים לך. גם אם יש אנשים שפופי קופה שמגנים עליך כי הם מפחדים על התחת שלהם. לא נשכח ולא נסלח!", כתבה בעבר בהתייחסות לראש הממשלה בנימין נתניהו.

וואלה! סלבס רצתה להכות ברכב של האקס עם אלה אבל ויתרה אחרי שהבינה שזה לא סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully