וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם צעצוע חדש: בן אפלק וג'ניפר לופז נופשים באיים הקריביים

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 16:28

הזמרת ג'ניפר לופז יצאה עם בעלה, השחקן ההוליווידי בן אפלק, לחופשה טרופית ושמשית, כשהם מתניידים בעזרת רכב שהצליח לשגע את הגולשים, כמעט כמו שהכוכבת משגעת את בעלה. וואלה! סלבס וורום וורום

מערכת היחסים המדאיגה של השחקן ההוליוודי בן אפלק והזמרת ג'ניפר לופז ממשיכה לספק לנו רגעים אייקונים להחריד, ממש כמו בפעם ההיא שהם רבו על השטיח האדום בטקס פרסי הגראמי שהתקיים בחודש פברואר האחרון.

הפעם הזוג המעייף יצאו לחופשה משותפת לקראת השנה החדשה באיים הקריביים, שכרו לכבוד זה רכב מסוג Moke mobile בצבע לבן והיו נראים כאילו נבעטו מקומדיה רומנטית של אדם סנדלר. בגלל גודל הרכב, אפלק נאלץ לנהוג כשגבו שפוף בזמן שהזמרת התרווחה בנוחות. השניים יצאו למסע קניות כשהם צמודים אחד לשנייה ובסיום הסיבוב השחקן הדליק סיגריה והיה נראה מותש כהרגלו.

כמובן שגם הגולשים לא יכלו להישאר אדישים למראה התיעודים של השניים: "למה הבחור הזה נראה מותש גם כשהוא בחופשה? למה הוא נשאר איתה בכלל?", שאל אחד. גולשת אחרת הוסיפה: "ג'ני מהבלוק והנהג שלה", כרפרנס לשיר של לופז וגם לעובדה שנראה שאפלק מצא לעצמו עבודה חדשה.

בין כל המגיבים השליליים הייתה אחת שעמדה לצידם: "לא אכפת להם שהם בכותרות. הם הרבה יותר מוכשרים ומוצלחים ממה שכל הסיפורים שאתם כותבים עליהם מעידים. תעזבו את שתי הנשמות היפות האלה בשקט ותענו את כל החדשים שמתים להיות הם", אמרה בנימה קיצונית.

כזכור, אפלק ולופז יצאו אחד עם השנייה למשך שנתיים בין 2000 ל- 2002, אך למרות הכל מערכת היחסים בזמנו לא צלחה והם הפרידו כוחות למשך מ- 20 שנים ארוכות. סוף טוב הכל טוב והם מצאו את דרכם חזרה לזרועות אחד של השניים והתחתנו מחדש בחודש יולי האחרון בטקס אינטימי בלאס וגאס.

וואלה! סלבס נכנסה למערכת יחסים רעילה עם המוכר שווארמה ועכשיו היא מקבלת חמוצים חינם לכל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully