וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מטרידה: סוחרי סמים השתמשו במעיין אשכנזי לקידום מכירות

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 10:19

לא פעם ראשונה שסוחרים משתמשים בדמות של אושיית רשת כזאת או אחרת כדי למכור סמים לא חוקיים. עכשיו גם מעיין אשכנזי מצאה את עצמה באותה הבעיה, אחרי שהופצו תמונות שלה על פלאיירים לקידום מכירות. וואלה! סלבס אפויה

מעיין אשכנזי. ניר פקין,
מעיין אשכנזי/ניר פקין
מעיין אשכנזי. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אשכנזי/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת ויוצאת האח הגדול, מעיין אשכנזי, הופתעה לגלות אתמול (שבת) שפלאיירים, או עלונים אם תרצו, בהם היא מככבת מופצים ברחבי תל אביב, בניסיון שפל לקידום מכירות של סוחרי סמים שאיבדו כל גבול. כמובן שאשכנזי לא עברה על הדברים בשתיקה ופנתה מיד לחשבון האינסטגרם שלה להבהיר הכל.

"אלוהים ישמור", כתבה הכוכבת המוזעזעת בסטורי בו העלתה גם את העלון המדובר, "קיבלתי את התמונה שפלאיירים זרוקים בתל אביב ועליהם תמונות שלי למכירת סמים. אשכרה יש איזה חברות אפסים שהרשו לעצמם לעשות את זה. מי שנתקל בזה, אין לי שום קשר לדבר החולני הזה".

"רק השבוע כתבתי על רוע טהור שלמרות התקופה עוד קיים אצל אנשים ואיך בורא עולם לוקח את כל הטובים ומשאיר פה זבל גדול. כנראה שזה בחיים לא ישתנה, הרוע, השנאה, הצרות עין והגועל שיש בתוכנו. הנושא מטופל ובבדיקה", חתמה את המונולוג בכעס מוצדק מאוד.

אור שפיץ פלאיירים. אינסטגרם, צילום מסך
אור שפיץ פלאיירים/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, זאת לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה. רק בחודש מרץ האחרון, גם הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ נאלצה להתמודד עם אותה הבעיה בדיוק: "אני בהלם, כל הרחוב זרוק כאלה. אני בשוק. יש כאן לינק, תזהרו, אל תכנסו לזה, אל תרימו את זה, איזה אנשים רעים", אמרה אז כשתיעדה את הפלאיירים.

לפחות אפשר להתנחם בזה שסוף הסיפור של שפיץ הוא אופטימי: "מעבר למעשה הנבזי הזה, מעצבן אותי שזה המסר וזה מה שהדור שלנו רואה. מנרמלים את הדבר הלא נורמלי הזה. הגשתי תלונה במשטרה, מצאו את מי שעשו את זה. משטרת ישראל לא פראיירית, עושה את העבודה כמו שצריך וכשיהיה מה לעדכן אני אעדכן"

וואלה! סלבס הכינה בראוניז עם שוקולד שוויצרי והרגישה שהיא הגיעה לחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully