וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור שפיץ מגיבה לפרשת הסמים: "בדיחה לא מצחיקה"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 14:59

הקונידטורית שתמונותיה הופצו על פלאיירים למכירת סמים ברחבי תל אביב, הגיעה אתמול לאירוע השקה וסיפרה על הפרשייה המוזרה. וואלה! סלבס אבקת סוכר

אור שפיץ/מערכת וואלה

לפני כשבוע הופצו ברחבי העיר תל אביב פלאיירים הנושאים את תמונתה של הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ, לצד לינק המפנה לרכישת סמים. הקונדיטורית האמיצה לא היססה ורדפה אחרי המפיצים עד לעימות איתם לעיני הסטורי שלה.

אתמול (ב') שפיץ הגיעה להשקת התערוכה "מלח הארץ" של אביבי מטבחים וסיפרה לוואלה!סלבס על המקרה המלחיץ: "באמצע העבודה בקונדיטוריה אני פתאום קולטת שכל הרחוב, ובדיעבד גם כל החוף, מלא בפלאיירים עם תמונות שלי למכירת סמים. זו הייתה בדיחה נורא לא מצחיקה". על העימות עם המפיצים היא סיפרה: "כל פעם שאני לצערי נתקלת בדברים האלה, אני באותו הרגע לא חושבת על הפחד ובאותו הרגע רוצה לעצור את זה. מעבר למעשה הנבזי הזה, מעצבן אותי שזה המסר וזה מה שהדור שלנו רואה. מנרמלים את הדבר הלא נורמלי הזה. הגשתי תלונה במשטרה, מצאו את מי שעשו את זה. משטרת ישראל לא פראיירית, עושה את העבודה כמו שצריך וכשיהיה מה לעדכן אני אעדכן"

אלברט אסקולה תערוכת אביבי מטבחים. רפי דלויה,
איפה אסי? אלברט אסקולה/רפי דלויה
הגר משה תערוכת אביבי מטבחים. רפי דלויה,
האמא הטרייה. הגר משה/רפי דלויה

במסגרת התערוכה סניפי הרשת יתנו במה לאמנות ישראלית ויארחו 150 יצירות אמנות של 30 אמנים ישראלים צעירים בנושא האוכל. להשקה שנערכה בסניף אביבי מטבחים בבני ברק, הגיעו: אלברט אסקולה, השף אבי ביטון, סיגל שחמון, מושיק גלאמין, אוצרת התערוכה שושי צ'חנובר וגם האם הטרייה הגר משה, שהיא ובעלה ניר פור חשפו השבוע את השם של בתם הקטנה- אריאה, שנולדה לפני חודשיים.

וואלה! סלבס נפלה לסם לא פעם, וכשהיא אומרת סם היא מתכוונת לבצק עלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully