וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: חודשיים אחרי הלידה, זה השם שניר והגר בחרו

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 14:55

חודשיים אחרי הלידה המרגשת, ניר והגר שהכירו בחתונה ממבט ראשון חושפים סוף סוף את השם הנבחר של בתם הבכורה. וואלה! סלבס תעודת זהות

הגר משה פוסט על הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקים. ניר פור והגר משה עם התינוקת אריאה/צילום מסך, אינסטגרם

לא הכל מהיר אצל הזוג ניר פור והגר משה. השניים אמנם הכירו ב"חתונה ממבט ראשון", אבל כמו בסיפור האהבה שלהם, שלקח לו זמן להיבנות, כך גם בבחירת השם לבת הבכורה שלהם, אותו להם לקח זמן לחשוף.

אחרי ציפייה של חודשיים, אתמול (א') הזוג חשף את השם הנבחר. מחזיקים חזק? תכירו את אריאה. ואם השם נשמע לכם מוכר, אז כך גם אילנית לוי ואלירז שדה קראו לבתם המשותפת וגם למיכל אמדורסקי יש בת באותו השם, האהוב לא רק על כוכבות הביצה, שכבש הורים רבים בעקבות הסדרה המצליחה "משחקי הכס".

ניר העלתה אתמול פוסט מרגש לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "זה כבר חודשיים שהלב שלי מתרחב לממדים שלא ידעתי שקיימים, חודשיים שאני מנסה להבין איפה היא נגמרת ואני מתחילה. הכל מרגיש שלם יותר, נכון יותר. אני מודה בכל יום לאלוהים ששלח לי את ניר, לא יכולתי לבקש פרטנר מושלם יותר ואבא טוב יותר", והוסיפה: "אני מאושרת כמו שאף פעם לא הייתי".

הזוג המאושר הכירו כאמור בתכנית הטלוויזיה, ובחרו להתחתן בשנית לפני שנתיים. בחודש ינואר האחרון נולדה אריאה ואפילו הספקנו כבר לתפוס אותם בסיבוב קצר יחד עם התינוקת המתוקה.

וואלה! סלבס חלמה להתחתן עם ג'ון סנואו ולקרוא לילדה שלה חאליסי. בינתיים היא מסתפקת בדייט עם הקצב וגידול החולד שלה, מוריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully