וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפיץ סמים עם תמונתה של אור שפיץ?

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 9:17

פלאיריים למכירת סמים עם תמונתה של הקונדיטורית הופצו אתמול ברחבי תל אביב. מבלי להתבלבל היא רדפה אחרי המפיצים עד העימות שלה מולם. וואלה! סלבס זה לא קמח

אור שפיץ/צילום מסך- אינסטגרם

הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ נדהמה לגלות אתמול פלאיירים עם תמונה שלה פזורים בכל הרחוב ומציעים לינק לרכישת סמים. היא הרימה מיד את הפלאפון ופתחה את הסטורי, ותיעדה את המרדף שלה אחרי מפיצי הפלאריירים, עד העימות האמיץ שלה מולם.

"אני בהלם, כל הרחוב זרוק כאלה. אני בשוק. יש כאן לינק, תזהרו, אל תכנסו לזה, אל תרימו את זה, איזה אנשים רעים", אמרה שפיץ במהלך התיעוד שלה של הפלאיירים הזרוקים על הרצפה. בהמשך היא הגיעה עד למפיצים והתעמתה מולם. הם מצידם ניסו להכחיש ולהסתתר, על אף שבטיפשותם הארגזים המלאים לא היו מוסתרים כלל וכלל.

אור שפיץ פלאיירים. אינסטגרם, צילום מסך
הפלאיירים המזויפים/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך סיפרה הקונדיטורית על המשמעות של הפלאיירים המפוקפקים מבחינתה: "כל הפלאיירים היום שנזרקו כמעט בכל רחבי תל אביב עם התמונה שלי, עם הפרצוף שלי עם לינק למכירת סמים, זה מבחינתי דבר הרבה יותר ממזעזע כי תחשבו שיש ילדים או בני נוער שרואים את התמונה שלי, מרימים את זה, נכנסים ללינק וחושבים שבשביל להרים את המצב רוח שלהם סמים זה דבר טוב", היא הוסיפה כי היא אף הגישה תלונה במשטרה: "המשמעות של זה הרבה יותר עמוקה וחמורה, עזבו את המעשה הפלילי של זה, והגשתי תלונה במשטרה וכל היום התעסקתי בזה, אבל תבינו כמה חמור המעשה הזה. אתם רוצים מצב רוח? לא סמים, תבואו תאכלו קינוחים".

וואלה! סלבס לא נוגעת בסמים. היא מעדיפה לעבור ישר למאנצ' שאחרי.

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully