וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא קים מאשרת? לא תאמינו איזו מתנה קיבלה נורת' ווסט לחג

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 9:53

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן היא אולי אמא של נורת' ווסט, אבל אין ספק שלילדה יש אופי שמזכיר הרבה יותר את אביה, הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, ולגמרי אפשר לראות את זה על התיק החדש שקיבלה לכבוד חג המולד בבדיחה על חשבון אמה. וואלה! סלבס ילדה של אבא

באחד מהפרקים בעונה האחרונה של הריאליטי המשפחתי, סיפרה כוכבת התוכנית ואשת העסקים קים קרדשאין שבתה, נורת' ווסט היא "השיעור שלי באיך להיות אדם סבלני יותר", שזאת הייתה דרך נעימה לספר שהיא כנראה בלתי נסבלת ומעבירה אותה מדורי גיהנום, כמו שעשה אביה של הילדה, ובעלה לשעבר של קרדשיאן, הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט.

אולי כדי להתאים את הלבוש לאופי, הנפו-בייבי קיבלה מתנה לכבוד חג המולד ממעצב האופנה אלכסנדר וונג, שכללה תיק מנצנץ עם פניה של כוכבת הריאליטי בזמן שהיא בוכה עם הבעה שהפכה להיות ידועה בתור "פרצוף הבכי המכוער של קים", בסרטון שהפך ויראלי לפני כמה שנים. בתגובה למתנה, צילמה אשת העסקים את התיק לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אומייגאד זה לנורת'! אני גונבת את זה".

אמנם הפעם היא לקחה את הבדיחה שהייתה על חשבונה בקלילות, אבל זה לא אומר שהבת שלה עושה לה חיים קלים, רק לאחרונה השיקה ווסט הצעירה את השיר החדש מתוך האלבום של אביה, שהסאונד שלו התפוצץ בטיקטוק מיד אחר כך, במופע חשיפת המוזיקה החדשה של הראפר. באותו האירוע הוא גם שר את השיר האנטישמי שלו בזמן שנורת' עדיין על הבמה.

לא הרבה אחרי אותה ההופעה עלה ווסט לשידור חי וסיפר על ההתרחשויות שקרו לפני שהורשתה בתו להגיע: "הבת שלי קרעה את הספות בבית כדי שהיא תוכל להיות איתי היום. אין לכם מושג מה קורה באמת". נשמע כמו שיעור אמיתי בסבלנות, נאחל בהצלחה לקרדשיאן, שעדיין לא הגיבה לנושא

וואלה! סלבס החליפה את התקפי הזעם שלה באכילה רגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully