וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש הנוצץ של איוונקה טראמפ ונועה קירל: "הבת שלי התרגשה"

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:27

הביקור של איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, יחד עם בעלה, ג'ארד קושנר שהיה יועצו של הנשיא לשעבר, נגמר רק לא מזמן ובמבט לאחור צצו מהנייד של טראמפ כמה פרטים חשובים. וואלה! סלבס חד קרן

נועה קירל איוונקה טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל איוונקה טראמפ/צילום מסך, אינסטגרם

אמנם הגיחה הקצרה של איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ובעלה, שהיה היועץ הבכיר של הנשיא לשעבר, ג'ארד קושנר, נגמרה במה שהרגיש כמו הינד עפעף, אך בזמן הקצר שהיו פה הם הצליחו להכניס ללוח הזמנים שלהם לא מעט דברים.

רגע לפני שנחתו בארץ הקודש, השניים נפגשו בטיסה ממיאמי עם הזמרת נועה קירל ששהתה גם היא במחלקת העסקים אחרי שחזרה מארה"ב. למרות הייחוס הגבוה של טראמפ מתברר שדווקא היא זו ששלפה את הנייד וביקשה סלפי עם היוניקורן שלנו.

בשובם מישראל, הזוג המיוחס כנראה ישבו עם בני משפחתם כתיירים מהשורה ושיתפו זכרונות מתוך התמונות שצילמו בביקורם. בין כל האירועים החשובים התגלתה פתאום התמונה האייקונית של קירל יחד עם טראמפ שגם דאגה לשתף: "שמחתי מאוד לפגוש את האור היפה שהיא גם תומכת של ישראל!", כתבה והוסיפה: "הבת שלי התרגשה מאוד לראות את התמונה הזאת בגלריה שלי!". מסתבר שלא רק אירופה נפלה אצלה ברשת.

בהגעתם לארץ, השניים זכו לקבלת פנים מרשימה במיוחד, מעבר לכך שהם עברו בטרמינל המיוחסים, מי שחיכה לקבל את פניהם היה לא אחר מיושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה. משם הם נסעו ישר לקיבוץ כפר עזה כדי לראות את זוועות השבת השחורה ולאחר מכן נסעו ללון בירושלים, שם טראמפ גם מצאה זמן לביקור ותפילה בכותל.

וואלה! סלבס ביקשה פעם סלפי עם אבא שלה, הוא סירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully