וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו לתמוך: איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר נחתו בארץ

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 12:17

בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ, הגיעה לביקור תמיכה יחד עם בעלה, ויועצו לשעבר של אביה, ג'ארד קושנר וצוות אבטחה גדול שליווה אותם בדרך. אז מי הגיע לקבלת הפנים שנערכה לכבודם? וואלה! סלבס שטיח אדום

האוטוסטרדה הישירה למדינת ישראל ממשיכה להביא איתה סלבס הוליוודים וגם בעלי הון עם לא מעט קשרים וכוח. מה שהתחיל עם הגעתו של השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק המשיך והגיע לשמות גדולים יותר ויותר כמו הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד, השחקנית ההוליוודית דברה מסינג וסוכן הכוכבים השנוי במחלוקת, סקוטר בראון.

הבאים בתור לפקוד את ארץ הקודש הם בתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ, שנחתה היום (ה') בארץ יחד עם בעלה,ג'ארד קושנר, ששימש בעבר כיועצו הבכיר של הנשיא לשעבר בתקופת כהונתו. השניים עלו על טיסה ממיאמי, נחתו בשדה התעופה בן גוריון בשעות האחרונות ועשויים בקרוב להחליט האם יבלו את זמנם במלון קמפינסקי בתל אביב או במלון קינג דיויד בירושלים.

טראמפ וקושנר הגיעו יחד עם צוות אבטחה גדול ויצאו מהשדה דרך טרמניל המיוחסים, בכל זאת המעמד מחייב. מי שקיבל את פניהם של הזוג החשוב היה לא אחר מיושב ראש הכנסת אמיר אוחנה. בנוסף לתמיכה שהגעתם בלבד מסמלת, השניים מתכננים גם לבקר פצועים ואת חלק ממשפחות החטופים.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully