וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה את ירושלים: איוונקה טראמפ הגיעה לביקור בכותל

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 18:17

עוד ביום הראשון להגעתם של איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ובעלה שהיה יועצו הבכיר של הנשיא, ג'ארד קושנר, הם הספיקו להכניס ללוח הזמנים שלהם תוכניות רבות ואחת מהן היא כמובן ביקור בכותל. וואלה! סלבס קדושה

איוונקה טראמפ בכותל/איציק אוחנה יח"צ צילום מסך
איוונקה טראמפ בכותל. איציק אוחנה כיכר השבת,
איוונקה טראמפ בכותל/איציק אוחנה כיכר השבת

מהרגע שנחתו בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ ובעלה, שהיה יועצו הבכיר של הנשיא, ג'ארד קושנר, בארץ לא לקח הרבה זמן עד שהם הספיקו לחרוש חלקים גדולים ממנה וכל זה ביום אחד בלבד.

וואלה! סלבס סיפרה לכם שהשניים מתלבטים אם להעביר את השהות שלהם בתל אביב או בירושלים, עכשיו מתברר שהשניים בחרו לשהות לעת עת במלון יוקרתי בעיר הקודש. בצעד מרשים ואולי גם עם מאבק נגד הג'ט לג שהטיסה ממיאמי עלולה הייתה להביא איתה, טראמפ הגיעה הערב לביקור גם בכותל שייתכן והיה קריצה לקהל המצביעים היהודים-חרדים של אביה לקראת הבחירות המתקרבות בארצות הברית, לא לפני שדאגה להחליף אאוטפיט.

כאמור, השניים נחתו הבוקר (ה') בנתב"ג ועברו דרך טרמינל המיוחסים בדרכם לפגישה עם האישיות הראשונה בטיול שלהם, יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה. על פי הדיווחים קושנר וטראמפ צפויים לבקר גם פצועים וגם את משפחות החטופים והנעדרים.

איוונקה טראמפ בכותל. איציק אוחנה כיכר השבת,
איוונקה טראמפ בכותל/איציק אוחנה כיכר השבת

מיד אחרי שנחתו בשדה התעופה בן גוריון לקבלת פנים מרשימה במיוחד, הם נסעו לקיבוץ כפר עזה, שמעו את הדברים הקשים שעברו על תושבי הקיבוץ וחזו בהרס שהשאיר אחריו ארגון הטרור חמאס מהשבת השחורה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully