וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם לוהט רותח: טרוויס קלסי כמו שלא ראינו אותו מעולם

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:02

מעריצים נחושים חפרו בנבכי האינטרנט והצליחו לאתר סרטון לוהט במיוחד של בן הזוג החדש של כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי, נהנה מיום ספא כשלגופו מגבת בלבד. וואלה! סלבס סאונה

היה קשה שלא להתרגש מהדברים שאמר כוכב ה- NFL טרוויס קלסי על בת זוגו החדשה, הזמרת טיילור סוויפט: " להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה", סיפר בעבר. עכשיו, בזכות מעריצים אובססביים במיוחד, אנחנו יכולים להתרשם לא רק מהמילים היפות, אלא גם מהגוף הלוהט.

בסרטון ויראלי משנת 2017, שצף מחדש מנבכי היוטיוב, אפשר לראות את שחקן הפוטבול נהנה מיום ספא מפנק במיוחד שכלל "טיהור מרוקאי", מסאז' בקצף ובקרם יסמין. כמובן שתשומת הלב של לא ממש הייתה על הטיפול שעבר, אלא על העובדה שכל מה שהוא לובש זו מגבת שמכסה רק את הנכסים.

בסרטון הוא נשאל מה לדעתו יגידו חבריו לקבוצה על החוויה המתועדת שהוא עובר: "אני לא ממש יודע מה הם יגידו אבל אני בטוח שאני עוד אשמע על זה. זה תמיד כיף", ענה והוסיף: "אני מרגיש כמו דג שיושב על מחבת". ובסיום החוויה הוא לא שכח לפרגן: "זה מדהים אני ממליץ על זה לכולם".

טיילור סוויפט טראוויס קלסי. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור סוויפט טראוויס קלסי/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שמדובר בסרטון לא מאוד חדש, התגובות סביבו ברשתות דווקא היו מאוד אקטואליות: "איזה מזל יש לטיילור, הוא כזה חתיך!", כתבה מעריצה אחת. "אחותי אני מרגישה דברים בכל הגוף רק מלצפות בזה", השיבה לה מעריצה נוספת שלא יכלה לעצור את עצמה מלשתף.

אך לא רק הגולשים מתרגשים מקלסי, אלא גם הזמרת בכבודה: ""טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם", סיפר בעבר מקורב לכוכבת.

וואלה! סלבס רצתה ללכת לבריכות גופרית אבל סולקה משם אחרי שנכנסה וגרמה להצפה של המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully