וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלי תגר נגד איתמר בן גביר: "העבריין הבריון, מעריץ רוצחים"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 12:34

השחקנית והקומיקאית נלי תגר לא חוסכת את דעתה על התנהלותו של השר לבטחון פנים איתמר בן גביר, והעלתה סטורי חריף במיוחד בו תקפה את השר: "בקרוב תהיה בפח של ההיסטוריה". וואלה! סלבס רותחת

נלי תגר נגד איתמר בן גביר. ניר פקין/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
לא חסכה/עיבוד תמונה, ניר פקין/ ראובן קסטרו

ימי המלחמה המתמשכים החלו לטשטש את תחושת האחדות שאפיינה את תחילת המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר. ככל שעובר הזמן הולכים וגוברים קולות המחאה השונים, זאת לצד החזרה המהירה של הפוליטקאים לעסוק בתקופה הזו בפוליטיקה קטנה שמשרתת בעיקר את עצמם ותורמת יותר ויותר לפילוג שהיה כאן לפני שהחלה הלחימה.

על רקע הפרסומים השונים שיצאו אתמול (ג') מישיבת הקבינט, של פיהם התנהל במהלך הדיון בו עימות חריף בין הרמטכ"ל הרצי הלוי לבין השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, השחקנית נלי תגר החליטה לקפוץ גם היא אל תוך הקלחת הרותחת וממש לא חסכה את דעתה על השר.

בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה אתמול כתבה השחקנית: "העבריין הבריון הבולי האפסוסי שלא שירת יום בחיים ומעריץ רוצחים ומפגעים מדבר לרמטכ"ל שלנו. בקרוב תהיה בפח של ההיסטוריה. וגם בכלא בעזרת השם".

נלי תגר נגד איתמר בן גביר. אינסטגרם, צילום מסך
נלי תגר נגד איתמר בן גביר/צילום מסך, אינסטגרם

תגר היא לא היחידה בביצה שהחליטה לאחרונה לחזור ולהביע את דעתה כנגד השרים וחברי הכנסת השונים. בשבוע שעבר הייתה זו טיילור מלכוב שיצאה כנגד השרה אורית סטרוק, על רקע דבריה כי יש לקצץ ב"כיסים השמנים של קציני המילואים". בסטורי שהעלתה מלכוב לאינסטגרם שלה היא כתבה: "אני רותחת!!! כמה עצבים בגוף. באמת משתדלת שלא להכנס לדעות ופוליטיקה בתקופה הזו. אבל כל הטמטום שיצא לה מהפה אלוהים!!! אישה הזויה. וביזיון שזה האנשים ש'דואגים' למדינה שלנו. הרי מי דואג שתשני בנחת בלילה?? יא חתיכת חצופה. כל הקצינים שבחזית והלוחמים שמקריבים את גופם ונפשם למדינה ושמירה על הבית. שחודשים לא רואים את המשפחה. אמאל'ה מה היא עשתה לי בגוף עכשיו".

עוד לפניה הייתה זו השחקנית רונה לי שמעון שפנתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והקולואציה בראשה הוא עומד כשכתבה: "בן אדם עם מוסר מופקר! איש מפחיד ומסוכן! לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור?! תתביישו כולכם. אנחנו רואים את הנסיונות העלובים שלך להקטין, למזער, להשוות, לסובב ולהאשים. אנחנו לא נסלח ולא נשכח! גם את הנסיונות שלך להפריד בינינו שוב! זה לא יעבוד לך! כולם רואים לך. גם אם יש אנשים שפופי קופה שמגנים עליך כי הם מפחדים על התחת שלהם. לא נשכח ולא נסלח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully