וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור מלכוב נגד אורית סטרוק: "אישה הזויה, חתיכת חצופה"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 11:34

בעקבות הראיון בו שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות טענה כי צריך לקצץ "בכיסים השמנים של קציני המילואים", עלו לא מעט ביקורות כנגדה, ביניהן גם מהשחקנית וכוכבת הרשת טיילור מלכוב שלא חסכה במילים: "כל הטמטום שיוצא לה מהפה!"

טיילור מלכוב ואורית סטרוק. אינסטגרם / אתר רשמי, עיבוד תמונה
טיילור מלכוב ואורית סטרוק/עיבוד תמונה, אינסטגרם / אתר רשמי

התנהלות הממשלה סביב חלוקת תקציב המדינה בימים אלו בהם המדינה נמצאת באחת המלחמות הקשות שידעה גוררות לא מעט סערות ותגובות מכיוונים שונים. ראיון שקיימה אתמול (ג') השרה להתיישבות ומשימות לאומיות אורית סטרוק הצליח לעורר את זעמם של רבים אחרי שהשרה טענה בראיון כי צריך לקצץ "בכיסים השמנים של קציני המילואים", זאת אחרי שהמשרד בראשו היא עומדת קיבלת תוספת תקציב של 110 מיליון שקלים.

כאמור, דברי השרה סטרוק ממש לא עברו בשתיקה ועוררו הרבה הדים, כולל מכיוון מעט לא צפוי, כשכוכבת הרשת והשחקנית טיילור מלכוב, שבדרך כלל נמנעת מלעלות תכנים פוליטיים כאלו ואחרים, כבר לא יכלה להתאפק ותקפה את השרה בחריפות.

בסטורי שהעלתה מלכוב לעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "אני רותחת!!! כמה עצבים בגוף. באמת משתדלת שלא להכנס לדעות ופוליטיקה בתקופה הזו. אבל כל הטמטום שיצא לה מהפה אלוהים!!! אישה הזויה. וביזיון שזה האנשים ש'דואגים' למדינה שלנו. הרי מי דואג שתשני בנחת בלילה?? יא חתיכת חצופה. כל הקצינים שבחזית והלוחמים שמקריבים את גופם ונפשם למדינה ושמירה על הבית. שחודשים לא רואים את המשפחה. אמאל'ה מה היא עשתה לי בגוף עכשיו", זעמה.

טיילור מלכוב נגד אורית סטרוק. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור מלכוב נגד אורית סטרוק/צילום מסך, אינסטגרם

היום (ד') היא העלתה סטורי נוסף בו חידדה את דבריה: "המטרה בסטורי שלי לא הייתה להתעסק לא בפוליטיקה, לא בפילוג ולא בשנאה. אני בנאדם שלא מתעסק בפוליטיקה בדרך כלל במיוחד שלא בתקופה הזו, לא העלתי שום דבר על הדבר הזה. אבל ברגע שמדברים על הלוחמים שלנו, ומדברים על לקצץ להם בזמן שמשפחות שלמות לא רואות את אהובים שלהם חודשים, העסקים של הלוחמים לא קורים כרגע, המשפחות במצב קשה, זה משהו שמעצבן אותי, במיוחד מי שבכנסת ומייצג את המדינה שלי וחלק מההחלטות ומשיכת חוטים, שתעמוד מאחורי המילים שלה"

"כי אחר כך הכי קל לבוא ולהגיד ולהבהיר את עצמך ולא לעמוד מאחורי המילים שאמרת, וכולנו ראינו מה אמרת. אני יודעת שיש לה בן שלוחם בעזה וכמה בנים שולחמים בעזה, ומדינה שלמה כרגע התגייסה לדבר הזה וכל משפט כזה זה הדבר הכי מקומם שיכול להיות, ובגלל זה אני אומרת שצריך להתעסק באחדות ואהבה ולא במשפטים האלה".

הכוכבת הוסיפה לדבריה: "להביע דעה אמור להיות דבר לגיטימי ביותר פשוט אצלנו במדינה הכל הופך לשיח נוראי, ונפיץ בשנאה. אני מבינה שהשיח הזה נלקח למקום של שנאה ופילוג ולכן אני לא מעוניינת להתעסק בזה יותר. אלא באהבת חינם והרמת המורל לחיילים נטו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טיילור מלכוב מתייחסת לדברים שכתבה על השרה אורית סטרוק/צילום מסך אינסטגרם

מלכוב היא לא היחידה שהביעה את דעתה בימים האחרונים על התנהלותה של הממשלה. גם השחקנית רונה לי שמעון בחרה להגיב אתמול על דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והעלתה סטורי זועם בו כתבה: "בן אדם עם מוסר מופקר! איש מפחיד ומסוכן! לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור?! תתביישו כולכם".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully