וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות על שגעון: מה קרה בפודקאסט החדש של אמנדה ביינס?

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 11:35

השחקנית אמנדה ביינס הודיעה לאחרונה על השקת פודקאסט חדש בו היא טענה שתחשוף את כל הסודות של התעשייה אך כמו פעמים רבות במסע שלה, לא לקח יותר מידי זמן עד שהדברים התחיל להדרדר. וואלה! סלבס מכבה מיקרופון

היה קשה שלא להתרגש בתחילת החודש עם הכרזתה של השחקנית אמנדה ביינס על פודקאסט חדש בו היא תכננה לחשוף את כל הסודות הגדולים של הוליווד. עם פרסום הפרק הראשון נחתה תחושת אכזבה בעיקר בגלל העובדה שאין שם שום דבר מעניין. מה גם שהאיש שמנחה איתה הוא אמנם הבסטי החדש שלה, אבל מדובר באדם אלמוני לחלוטין, המדען פול סמינסקי.

אם כל זה לא היה מספיק כדי כמעט לקבור את הפרויקט החדש, מיד עם פרסום הפרק אישה בשם כריסטינה, שטוענת להיות השותפה הקודמת של סמינסקי, פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו היא מספרת שבזמן שהם גרו יחד הוא שיקר לה במשך שבע שנים על כך שהוא מדען וגם שהוא הקריב את הכלב שלה בטקס דם ושיקר לה במשך תקופה ארוכה על נסיבות ההיעלמות של חיית המחמד.

מנחה הפודקאסט לא עבר על ההאשמות הקשות בשתיקה: "ברור שהגרסה שלה היא לא הצגה כנה או מדוייקת של הסיטואציה. אני שיהיה לכריסטינה רק טוב ושהיא תקבל את העזרה שהיא זקוקה לה. מגיע לכריסטינה אהבה וכבוד וזה כל כך מצער אותי שהיא מרגישה שהיא צריכה להפיץ את השקרים האלה".

בנוסף, השחקנית גם הודתה בסטורי שהשניים לא מצליחים להשיג אורחים טובים ומפורסמים מספיק, ושהיא לא רוצה להמשיך אלא אם הם ישיגו את דרייק, פוסט מאלון או ג'אק הארלו. ועם כל הסערה הזאת מסביב ביינס הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהפודקאסט אחרי פרק אחד בלבד.

כרגיל היכולת שלה להיות החלטתית קצת לוקה בחסר והכוכבת פרסמה הודעה חדשה בה היא מרגיעה את העוקבים ומכריזה שהיא חוזרת להקליט, וגם ניסתה לפצות על ההשחרה שאמרה על מעמדם של האורחים העתידיים.

"אז רציתי לפרסם משהו על איך שהרגשתי אתמול אחרי שהודעתי שאנחנו לוקחים הפסקה מהפודקאסט, הרגשתי ממש עצובה והייתי במצב רוח ממש רע בגלל שהפודקאסט היה דווקא משהו שממש ציפיתי לצלם בשבוע הבא, וזה היה משהו שממש שימח וריגש אותי. דיברתי עם כמה חברים והם אמרו לי להמשיך, אז אנחנו מתכוונים להמשיך את הפודקאסט ואנחנו נצלם בשישי הקרוב כמו שתוכנן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

"אני חושבת שפשוט לוקח זמן לפודקאסטים לגדול ולבנות קהל מאזינים, אז לא הייתי צריכה להגיד את מה שאמרתי אתמול בלילה על זה שאנחנו לא מצליחים להשיג את האורחים שאנחנו רוצים, כי אי אפשר לדעת, אולי נשיג אותם בעתיד והאורחים שבדרך ממש טובים אז אני ממש מצפה לצילומים של הפרק הבא וזהו". אמנדה, אם את צריכה עזרה תצבעי את הגבות שלך בצבע אדום.

בתקופה האחרונה ביינה מנסה לאסוף את עצמה לאט לאט. אחרי מספר התמוטטויות עצבים ציבוריות היא אושפזה כמה וכמה פעמים במוסדות פסיכיאטריים, לפעמים בכפייה ולפעמים ברצון, אך היה נראה שהיא לאט לאט עולה על דרך המלך אחרי שעשתה כמה החלטות נבונות למרבה הפלא, כמו להסיר את הקעקוע המכוער שמקשט לה את הפנים.

וואלה! סלבס אוהבת לגנוב מיקרופונים מגברים מיזוגניים שחושבים שצריך להקליט כל מחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully