וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך המלך: אמנדה ביינס החליטה להיפטר מהקעקוע המכוער בתבל

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 14:52

אחרי אשפוז ממושך, אמנדה ביינס סוף סוף מתחילה לעשות החלטות בריאות ולוקחת צעד נוסף בדרך חזרה לעצמה. וואלה! סלבס לב של דודה

נראה ששחקנית העבר אמנדה ביינס נמצאת בדרך הנכונה להחלמה ומצבה הנפשי הולך ומשתפר. לאחרונה התרגשנו לראות אותה משוטטת לה בניחותא ברחוב, מחוץ למוסד הפסיכאטרי בו היא שוהה. זוהי פריבילגיה בה זכתה בזכות השיקום שהא שעוברת כחלק מתהליך האשפוז בו היא נמצאת ולא מדובר בצעד מובן מאליו.

בצילומי פפראצי שפורסמו במהלך סוף השבוע, התגלה צעד נוסף שהכוכבת החליטה לעשות בדרך להחלמה, ונראה בתמונות שהיא התחילה בהסרת קעקוע הלב שקישט את פנייה משנת 2019. בגלל שכדי להסיר לחלוטין קעקוע נדרשים מספר מפגשים, עדיין אפשר לראות זכר ממנו אך הצבע ירד כמעט לחלוטין.

המסע של ביינס להחלמה היה לא פשוט בלשון המעטה: אחרי שנתפסה מסתובבת והזעיקה את המשטרה היא אושפזה בכפייה. בסוף האשפוז היא מצאה את עצמה בודדה ועצובה, מה שגרם להחמרה נוספת במצבה עד שאשפזה את עצמה, הפעם מרצון.

מקורבים לשחקנית סיפרו שהיא אוהבת מאוד להיות במקום בו היא נמצאת עכשיו, בעיקר כי הוא מספק לה אינטראקציה חברתית שהייתה מאוד חסרה לה בזמן שהייתה לבדה בבית, בו מי שהיו מבקרים אותה היו בעיקר רופאים ומטפלים.

וואלה! סלבס פותחת פרויקט מימון המונים להסרת קעקוע הפרפר שיש לה על בגב התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully