וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד צעד: אמנדה ביינס מטיילת מחוץ למוסד הפסיכיאטרי

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 16:18

שחקנית העבר אמנדה ביינס כנראה מתקדמת לכיוון טוב בזמן האשפוז, והיא נצפתה מטיילת מחוץ לכותלי המוסד הפסיכיאטרי. וואלה! סלבס מתמודדת

שחקנית העבר אמנדה ביינס ממשכה להיאבק בכל הכוח על הבריאות הנפשית שלה ונראה שזה משתלם לה. מקורב לביינס סיפר ל- TMZ שהיא התקדמה בצורה יפה באשפוז, ועכשיו היא הגיע לשלב שיש עלייה השגחה מנימלית במוסד. היא יכולה לנוע יותר בחופשיות מחוצה לו בשעות שנקבעות מראש, כדי שהיא תוכל לקנות לעצמה דברים או לצאת להליכות.

המקורב גם סיפר שגם בתוך האשפוז, היא לא נמצאת בחדר נעול. למרות ההצלחה שלה וההתקדמות, נאמר שהיא מתכוונת להמשיך לשהות במוסד הפסיכיאטרי בזמן שהיא ממשיכה את מסע ההחלמה שלה ובטיפול בבריאות הנפשית שלה.

מקורות נוספים סיפרו בעבר שביינס אוהבת את המקום בו היא נמצאת כרגע, כי הוא מספק לה גם אינטראקציה חברתית שהייתה חסרה לה מאוד בזמן שהיא הייתה לבד בדירה שלה אחרי ההתמוטטות הנפשית שחוותה.

לפני מספר חודשים שחקנית העבר נצפתה משוטטת עירומה ברחובות לוס אנג'לס. היא עצרה רכב חולף אמרה, לו שהיא עברה התמוטטות נפשית וביקשה עזרה. אחרי שהשוטרים הגיעו הם לקחו אותה לתחנת המשטרה היא אושפזה בכפייה ל-72 עד שהועברה לחזקת הוריה.

שלושה חודשים לאחר מכן נלקחה שוב לאבחון פסיכיטארי, הפעם כשהיא אזוקה לעיני כל, אחרי שהמשטרה קיבלה קריאה על אישה במצוקה. היא אושפזה שוב ושוחררה פעם נוספת לביתה אחרי מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully