וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום טראח: הפאדיחה הגדולה של בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 13:33

הדוגמנית בר רפאלי תכננה להתחיל את הבוקר שלה עם טיפול פדיקור מפנק אבל ברגע של היסח דעת, היא לא יכלה לצפות את הפאשלה שתועדה במצלמות האבטחה של מכון היופי. וואלה! סלבס האח הגדול

בר רפאלי נופלת/אינסטגרם. צילום מסך

כולנו רגילים לראות דוגמנית בסדר הגודל של בר רפאלי הולכות על מסלולים ומככבות על שערים או אפילו שלטי חוצות ענקיים. מה שאנחנו פחות רגילים לראות זה את הרגעים הקצת פחות יפים, ממש כמו שקרה במכון היופי אליו הלכה רפאלי הבוקר (ג').

ברגע של הומור עצמי משובח, הדוגמנית העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה קטע ממצלמות האבטחה במקום, בו אפשר לראות שהיא אמנם תכננה לטבול רק את הרגליים כשנכנסה לכיסא הפדיקור, בזמן ששוחחה בטלפון הנייד, אך ברגע של חוסר תשומת לב היא החליקה לגמרי והחליפה את קפיצת הראש המוכרת בקפיצת ישבן ישר אל תוך המים, נקווה שהם לפחות היו נקיים.

מעבר לשגרת היופי של רפאלי, בימים אלה היא גם עסוקה בפרסום ושיתוף תכני הסברה למען מדינת ישראל במטרה להגיע לקהל הבינלאומי שעוקב אחריה. כבר בימים הראשונים למלחמה כיכבה על השער של הבילד הגרמני עם בקשה חשובה: " בימים הקשים הצפויים לישראל עת תנסה להשיב את בנייה ובנותיה החוטפים, הסולידריות העולמית והגרמנית תהיה חשובה ומוערכת במיוחד".

בר רפאלי. אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך, עיבוד תמונה
בר רפאלי/עיבוד תמונה, אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך

בנוסף, הכוכבת לא עמדה מנגד אל מול שיתופי הפייק ניוז של הדוגמנית ג'יג'י חדיד כנגד ישראל. "ג'יג'י חדיד, לתשומת לבך", כתבה רפאלי על ההשוואה בין המחבלים לילדים ששוחררו בעסקת החטופים. זאת אחרי שחדיד טענה שמדינת ישראל היא היחידה בעולם שלוקחת ילדים כשבויי מלחמה והוסיפה חטא על פשע בכך שאמרה שמתעללים, אונסים, משפילים ורוצחים פלסטינים בימים שקדמו לשבת השחורה. ג'יג'י מותק, תחנכי את עצמך.

וואלה! סלבס נלחמת באנטישמיות בכך שהיא מפתה בוטים של חמאס.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully