וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי על שער הבילד הגרמני: "המדינה שלי הותקפה, הלב שבור"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 10:41

הכוכבת הישראלית התראיינה לעיתון הנפוץ והנקרא ביותר בגרמניה וסיפרה על המלחמה המתחוללת בישראל ועל המתקפה האכזרית של החמאס: "המדינה שלי הותקפה בידי מחבלים שרצחו בכוונה תחילה וללא הבחנה מאות אזרחים"

מאז שהחלה מתקפת הפתע האכזרית של החמאס על ישראל ביום שבת, ישראלים רבים מחליפים את משרד ההסברה שנראה שלא מצליח למלא את תפקידו, ועוסקים בהסברה ישראלית ברשתות החברתיות על מנת להציג לעולם את מה שמתחולל בישראל לרחבי העולם.

מי שהצטרפה על המאמצים היא הדוגמנית בר רפאלי, המחזיקה חשבון אינסטגרם המונה קרוב ל-4 מיליון עוקבים, ומוכרת כבר שנים רבות ברחבי העולם. הדוגמנית התראיינה לעיתון "בילד" הגרמני, העיתון הנפוץ והנקרא ביותר בגרמניה ובאירופה, בראיון שיפורסם על השער האחורי של העיתון.

העיתונאית הישראלית אנטוניה ימין שעובדת בעיתון הגרמני ובחדשות ערוץ 12 ראיינה את רפאלי, ושיתפה קטעים מתוך הראיון בעמוד האינסטגרם שלה. "המדינה שלי הותקפה בידי מחבלים שרצחו בכוונה תחילה וללא הבחנה מאות אזרחים וחטפו עשרות, בכללם נשים וילדים", סיפרה הכוכבת.

"כאמא ל-3 ילדים קטנים אני לא יכולה לתאר לעצמי בכלל כיצד מרגישים הורים שלא יודעים האם הילד הנעדר שלהם נרצח או נמצא בידי ארגוני הטרור. הלב שלי שבור ובטלוויזיה שתמיד דלוקה אני שומעת על עוד ועוד נרצחים ופצועים. בימים הקשים הצפויים לישראל עת תנסה להשיב את בנייה ובנותיה החוטפים, הסולידריות העולמית והגרמנית תהיה חשובה ומוערכת במיוחד".

בר רפאלי לבילד הגרמני. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי לבילד הגרמני/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי לבילד הגרמני. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי לבילד הגרמני/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, מפורסמים רבים נרתמו למאמצי ההסברה למען ישראל. גל גדות, הכוכבת הישראלית המצליחה בעולם, מעלה מאז יום שבת פוסטים רבים לעיני 109 מיליון עוקביה המסבירים את המצב בישראל. אמש (א') שיתפה הכוכבת קריאה לתרום ליישובי עוטף עזה שהותקפו באכזריות על ידי החמאס. הלינק ששיתפה גדות קרס עקב ההענות הגדולה וחזר שוב לפעול.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully