וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות": אמנדה ביינס עברה ניתוח פלסטי

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 11:12

השחקנית לשעבר אמנדה ביינס הפתיעה את רבים אחרי שחשפה לראשונה את הניתוח הפלסטי הלא רגיל שעברה בפנים, והסבירה אחת ולתמיד למה היא תמיד נראית רע בתמונות הפפראצי. וואלה! סלבס יש לה ביצים

אמנדה ביינס חושפת את הניתוח שעברה/אינסטגרם. צילום מסך

בימים האחרונים החלו להסתובב שמועות מעבר לים על כך שהשחקנית לשעבר ומנחת הפודקאסט כיום, אמנדה ביינס, עשתה ניתוח מוזר מאוד בפנים. לא ברור איך השמועה יצאה או מאיפה היא הגיעה אך מתברר שהיא הייתה נכונה.

ביינס ניצלה את במת הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ב') והתייחסה לנושא לראשונה: "מעולם לא התייחסתי לזה בעבר אבל האמת שעשיתי ניתוח בלפרופלסטיקה בכפלים ובקצוות של העיניים שלי., אז אין לי את כפלי העור האלה יותר".

"זה היה אחד הדברים הכי טובים שיכולתי לעשות לביטחון העצמי שלי וגם לי להרגיש הרבה יותר בנוח בגוף שלי, אז היה לי חשוב לפרסם את זה ולהסביר את הכוונה בשמועה שאומרת שיש לי מראה חדש, אני מרגישה הרבה יותר טוב ואני שמחה שעשיתי את הניתוח הזה, זה אחד מהדברים הכי טובים שאי פעם עשיתי", ולנו ידוע שהיא עשתה הרבה דברים.

בנוסף, מנחת הפודקאסט גם הסבירה לכולם למה היא נראית אחרת לגמרי כשצלמי הפפראצי תופסים אותה: "רציתי לפרסם סרטון נוסף כדי להסביר למה אני בדרך כלל לא נראית טוב בתמונות הפפראצי, וזה בגלל שתמונות הפפראצי בדרך כלל מצולמות בחוץ ואור השמש הוא בדרך כלל מאוד בהיר ולא מחמיא לעור שלי".

"אפילו שאני רק בת 37 ואני אפילו לא נראית זקנה, אם אני מקרבת את המצלמה לפנים שלי התאורה יכולה ליצור צללים על הפנים שלי ולהטיל צל באיזורים שונים ואני נראית נורא, וגם יש לי צלקות בצד הימיני של הפנים שלי שאי אפשר לראות אם לא נמצאים באור בהיר . אני אקח אתכם החוצה כדי להראות לכם כמה נורא אני יכולה להיראות בתאורה מסויימת".

"אני בטוחה שאנשים ראו את הפנים שלי בסרטים ובתמונות פפראצי אבל הנה התאורה פה לא נראית טוב עליי, אני נראית קצת מטופשת אבל לא משנה ואז התאורה הזאת הופכת את הפנים שלי לשטוחות ", הכוכבת המשיכה להדגים סוגי תאורות מגוונות על הפנים שלה: "גם התאורה הזאת לא נהדרת. אז זה הסוד לאיך אני נראית טוב, אני פשוט מנסה למצוא את התאורה הטובה ביותר", סיכמה את הנאום המוזר שאף אחד לא ביקש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמנדה ביינס. amandabynesreal, צילום מסך
מתי ירד הקעקוע?/צילום מסך, amandabynesreal

החזרה של ביינס לעין הציבור לא מאוד מפתיעה בהתחשב בכך שהיא העבירה את החודשים האחרונים בטיפול אינטנסיבי בעצמה ובנפש שלה. נתחיל מהסוף, זאת אומרת ההחלטה שלה להוריד את קעקוע הפנים המחריד שעשתה. נשלח תפילה שלא נותרו עוד הרבה מפגשים עד שלב המכוער יפסיק לעטר את פניה ולהטריד את מנוחתה של וואלה! סלבס בלילות.

נזכיר גם שבחודש אוגוסט האחרון ראינו אותה בעוד ציון דרך חשוב בתהליך שלה לחיים מאוזנים כשהיא נצפתה מטיילת מחוץ למוסד הגמילה בו שהתה במשך תקופה ארוכה אחרי שבתחילת השנה היא נצפתה משוטטת עירומה ומנסה להצית כלב ברחובות לוס אנג'לס.

על אף המראה המדאיג היא הצליחה לעצור את אחד הרכבים שעבר במקום, אמרה לו שהיא עברה התמוטטות ושהיא צריכה עזרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו אותה לתחנת המשטרה והיא אושפזה בכפייה למשך 72 שעות עד שהועברה לחזקת ההורים שלה.

אמנדה ביינס וכלב. Charley Gallay, GettyImages
2011, תקופה רחוקה/GettyImages, Charley Gallay

רק שלושה חודשים לאחר מכן היא נלקחה פעם נוספת לאבחון פסיכיאטרי כשהיא מובלת בזמן שהא אזוקה לעיני כל בעקבות שיחה שהתקבלה במשטרה על אישה במצוקה. היא אושפזה ושוחררה שוב לאחר מספר ימים. ביינס נאלצה לעבור מספר מוסדות פסיכיאטרים עד שמצאה את המקום הנכון ביותר לה ומקורבים לה אפילו סיפרו בעבר על האהבה שלה למקום שסיפק לה גם טיפול וגם חיי חברה שהיו חסרים לה מאוד.

וואלה! סלבס התחילה להקליט פודקאסט ואז הבינה שהיא לא מעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully