וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קריס ג'נר מאשרת: קיילי ג'נר הגיעה לתמוך בטימותי שאלאמה

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 11:12

אחרי שנצפתה כוכבת הראליטי וגורו הביוטי, קיילי ג'נר, עם בן הזוג החדש, השחקן טימותי שאלאמה, במספר בילויים ציבוריים במיוחד. עכשיו גם המאמאג'ר, קריס ג'נר, נתנה את חותמת האישור שלה כשהגיעה יחד עם בתה להקרנת הסרט החדש שלו. וואלה! סלבס ילדה של אמא

טימותי שאלאמה קריס ג'נר קיילי ג'נר. GettyImages, GettyImages
טימותי שאלאמה קריס ג'נר קיילי ג'נר/GettyImages, GettyImages

לקחו אמנם שלושה חודשים מהשמועות על תחילתה של הזוגיות בין השחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה לכוכבת הריאליטי וגורו הביוטי קיילי ג'נר ועד שקיבלנו הוכחות מוצקות לכך שהשניים באמת נמצאים במערכת יחסים עברה כמעט חצי שנה, אך לבסוף זה קרה בהופעה של לא אחרת מקווין בי, ביונסה כמובן.

מאז השניים נצפו מבלים יחד יותר ויותר, ועכשיו כנראה הגיע השלב לאישור מההורים. על פי הדיווחים באתר People, גורו הביוטי נצפתה יחד עם אמה, המאמאג'ר קריס ג'נר, אתמול (א') בהקרנה של הסרט החדש בו מככב השחקן בתפקיד הראשי, "וונקה". מקורב לשתיים מספר שהן נכנסו לאולם מיד בסיום הקרדטים בפתיחת הסרט.

כאמור, השמועות על מערכת היחסים של השניים התחילו הרבה לפני היציאה שלהם מהארון, בעקבות דיווח בעמוד הרכילות DeuxMoi. לא הרבה אחר כך השמועות החלו להפוך ליותר ויותר ממשיות אחרי שהרכב של הכוכבת נצפה ביציאה מביתו של השחקן.

בנוסף, מקורב לזוג סיפר לאתר הרכילות בשבוע שעבר (ב') שהיחסים בניהם ממשיכה לפרוח: "קיילי מאושרת מאוד ואפילו קוראת לו כבר החבר שלה", חשף את הסטטוס של השניים והמשיך: "טימותי מוקסם מכל מה שהיא עושה ומההישגים שלה, הוא בעיקר חושב שהיא אמא מדהימה".

"הוא מאוד תומך בקריירה שלה, שניהם מנסים להגיע לאירועים שחשובים אחד לשנייה כמה שיותר. הוא מאוד טוב לקיילי, מאז שהיא התחילה לצאת איתו היא נראית שהגיעה למקום של נחת, היא רגועה וקשובה, המשפחה שלה מאוד אוהבת אותו", אמר. אז עכשיו נותר רק לחכות להופעה של השחקן באחד מהפרקים של תוכנית הריאליטי המשפחתית.

כזכור לכוכבת הריאליטי יש שני ילדים: אייר וסטורמי. אותם היא חולקת עם בן זוגה לשעבר, הראפר טראוויס סקוט. בחודש יולי האחרון, הראפר שחרר שיר בשם "Meltdown", בו הוא משחיר על שאלאמה: "קיבלה את המפעל של ווילי וונקה, שורפת ספורטאי כאילו זה קלוריות, מצאה אהבה לוהטת אחרת כמוני"

וואלה! סלבס יצאה עם אמא שלה רק לגניקולוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully