וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוזרים הכי גדולים": התואר המביך של הנסיך הארי ומייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 9:56

השנה האזרחית מתקרבת לקיצה בצעדי ענק וסיכומי שנה צצים בכל אתר שמכבד את עצמו. מי שהיו שמחים לפתוח דף חדש הם הנסיך הארי ומייגן מרקל, שזכו לתואר חדש ומשפיל במיוחד. וואלה! סלבס בכיינית

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

קצת קשה להאמין, אבל בעוד שלושה שבועות שנת 2023 תגיע לקיצה. למרות שוואלה! סלבס עדיין תקועה מנטלית בחודש אוקטובר, אתרי הרכילות מעבר לים הזכירו לה שזה הזמן להתחיל לעבוד על סיכומי שנה והראשונים לחטוף הם הנסיך הארי ומייגן מרקל.

האתר Hollywood Reporter בחר את הסלבס המנצחים והמפסידים של השנה החולפת ובני הזוג קטפו את התואר המפוקפק "הלוזרים הכי גדולים".

האתר נימק את החלטתו ונכתב כי "אחרי סרט בכייני בנטפליקס, ספר בכייני של הארי והסקנדל סביב הפודקאסט שלהם, המותג המשותף של בני הזוג התנפח והפך לבועה מתחסדת שהייתה על סף פיצוץ. יוצרי סאות' פארק הגיעו עם הסיכה".

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
בלי הרבה סיבות לשמוח/GettyImages, gettyimages

בתחילת החודש דווח שאחרי שנים של סכסוכים מתוקשרים עם בני משפחת המלוכה, גם חבריהם הקרובים של הארי ומייגן התחילו לנטוש את הספינה. על פי ה-Sunday Times, השניים לא הוזמנו לחתונה של יו גרוסבנור, שהיה אחד מהאנשים הקרובים אליהם ביותר והסנדק של בנם הבכור, ארצ'י.

חבר של הארי אמר "עצוב מאוד שהם הגיעו למצב כזה. החתן רצה להימנע מכל סיטואציה שתסכן את היום המאושר בחייו ובחייה של ארוסתו, אוליביה. הם ביקשו להימנע מתקריות מביכות בזמן האירוע. יו הוא חבר קרוב של הארי ושל הנסיך וויליאם ושמר על קשר עם שניהם. הוא קיווה שהם יצליחו לפתור את המחלוקות שקיימות ביניהם לפני החתונה, אבל הבין שזה לא יקרה".

וואלה! סלבס נושאת בתואר עלובת השנה כבר 25 שנים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully