וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם: חבריהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל נוטשים אותם

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 12:09

הזוג הכי שנוא בבריטניה נשאר מחוץ לרשימת המוזמנים של חברים קרובים. כמה קרובים? החתן הוא הסנדק של ארצ'י, בנם הבכור של השניים. אז למה הם לא יזכו לנשנש קבבוני טלה? קבלו את כל הג'וס. וואלה! סלבס מנודה

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

בשנים האחרונות מילים רבות נכתבו על מערכת היחסים השברירית בין הנסיך הארי ומייגן מרקל למשפחת המלוכה. אלא שמה אתם יודעים, גם כמה מחבריהם הקרובים ביותר של בני הזוג החליטו להפנות להם גם ואתרי הרכילות מעבר לים דיווחו על סכסוך חדש ומסקרן.

על פי ה-Sunday Times, בני הזוג לא הוזמנו לחתונה של יו גרוסבנור, שהיה אחד מהאנשים הקרובים אליהם ביותר והסנדק של בנם הבכור, ארצ'י. על פי הדיווחים, ההזמנה פסחה על בני הזוג בעקבות המתיחות שקיימת בינם ובין בית המלוכה והשערוריות שליוו אותם בשנים האחרונות.

חבר פטפטן של הנסיך אמר "עצוב מאוד שהם הגיעו למצב כזה. החתן רצה להימנע מכל סיטואציה שתסכן את היום המאושר בחייו ובחייה של ארוסתו, אוליביה. הם ביקשו להימנע מתקריות מביכות בזמן האירוע. יו הוא חבר קרוב של הארי ושל הנסיך וויליאם ושמר על קשר עם שניהם. הוא קיווה שהם יצליחו לפתור את המחלוקות שקיימות ביניהם לפני החתונה, אבל הבין שזה לא יקרה".

הנסיך הארי  בחתונתו יחד עם אחיו, הנסיך וויליאם, 19 במאי 2018. רויטרס
מחלוקות ונהנות. הארי והנסיך וויליאם/רויטרס

בזמן שבני הזוג יישארו בביתם בקליפורניה, מי שהוזמנו לאירוע הנוצץ הם המלך צ'ארלס השלישי, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. מטעמם של הארי ומייגן לא נמסרה תגובה לתקרית, אבל וואלה! סלבס תמשיך לעקוב בסקרנות אחרי השניים. בפרט אחרי מרקל, שהפכה מסינדרלה לקיץ של אביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully