וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה בזכות ישראלי: המקרה המפחיד של דנית גרינברג באתונה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 14:14

אושיית הרשת דנית גרינברג הגיעה לשדה התעופה באתונה לקראת נסיעת העסקים שציפתה לה ומצאה את עצמה נרדפת על ידי שלושה גברים זרים עד שניצלה בזכות ישראלי אחד שראה אותה במצוקה. וואלה! סלבס טרולי

דנית גרינברג מספרת על התקרית בשדה התעופה/צילום מסך אינסטגרם

טיסה לחו"ל יכולה להיות חוויה מרעננת שמצליחה להשרות נחת מהשגרה העמוסה, אך אצל אושיית הרשת דנית גרינברג, זה לא היה המקרה. "טסתי לאתונה ליומיים, לנסיעת עסקים אז גם לא טיילתי יותר מידי ואז גם לא היה לי מה לשתף, אבל לא תכננתי לא לשתף, פשוט היה לי מקרה מפחיד בשדה תעופה איך שהגעתי", סיפרה אושיית הרשת לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה על מה שקרה לה בסוף השבוע האחרון.

"טסתי לבד, נחתתי ואז ניגש אליי איזה בחור, הוא אמר לי 'את יודעת אין מוניות בשדה', הוא ראה אותי כנראה מחכה, אמרתי לו שאני יודעת ושהזמנתי אובר", האיש הזר הציע לעזור לה עם ההסעה והציע לכוון את הנהג קרוב יותר אליהם, יחד הם התקשרו לנהג: "הבן אדם הזה פשוט התחיל לצרוח עליו ביוונית ולהתנהג ממש בשפת גוף אלימה. לקחתי את הטלפון, הרחקתי אותו והתחלתי להתקדם", הוסיפה.

"הוא מאוחריי, ממשיך לצחוק ולצרוח. קראתי לאבטחה ואמרתי להם שאני מפחדת מהבן אדם הזה ואני לא יודעת מה הוא רוצה ממני אבל זה ממש לא נעים לי. התחלתי ממש לפחד, זה לא נעים, אתם יודעים זאת תקופה לא ממש נעימה להיות בה בחו"ל, בטח לא להיות אישה ישראלית לבד בחו"ל".

הסטורי של דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

גרינברג המשיכה לתאר את הסיטואציה המפחידה: "אני ממשיכה ללכת, פתאום אני רואה מאחוריי את אותו בן אדם עם עוד שני גברים פשוט הולכים מאחורי מהר. אני כבר מתחילה לרוץ ואוכלת סרט שיש לי את השקית של הדיוטי פרי, אני לא יודעת אולי זה משהו אנטישמי.

"אני לא רוצה לשים על זה עכשיו כותרת 'אנטישמי' כי אני באמת לא יודעת מה זה היה, אבל שלושה גברים התחילו ללכת אחריי במהירות שאני כבר רצה, ואני לא יודעת לאן מחוץ לשדה תעופה עם הכבישים הגדולים והאבטחה לא עושה כלום. ראיתי השכרת רכבים ואמרתי טוב אני אתחבא שם, עכשיו אני בכלל לא יודעת איפה האובר שלי, אני לא יודעת מה קורה".

"הגעתי להשכרת רכבים ופתאום אני שומעת מישהו בעברית אומר לי 'מה קרה? מה קרה? את צריכה עזרה?', כי הוא רואה אותי פשוט מבועתת, בוכה, מזיעה כולי, רצה כמו לא יודעת מה, פחד אלוהים. אמרתי לו 'תקשיב הם שלושתם עוקבים אחריי אני לא יודעת מה קרה', הוא אמר לי 'תקשיבי המצב כאן ממש מתוח, ארדואן בדיוק נחת', אני שומעת את זה, מבחינתי יחיא סינוואר עכשיו על הראש שלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הסטורי של דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

לבסוף אותו ישראלי לקח את אושיית הרשת עד לבית המלון שלה עם הרכב שלו ואפילו נשאר לבדוק שהיא נכנסה בבטחה ללובי של המקום בו שהתה במהלך נסיעת העסקים שלה. לאיש אותו כינתה גינברג "המושיע שלי" קוראים ניר. "לא היה לו אכפת בכלל אם זה בדרך שלו, לא בדרך שלו והמוסר השכל בכל הסיפור הזה הוא פשוט שאנחנו לעצמנו. הישראלים צריכים להיות טובים אחד לשני, במיוחד בתקופה הזאת. אם לא ניר אני לא יודעת מה הייתי עושה. אנחנו יכולים לסמוך רק אחד על השנייה".

בתגובה למקרה, הציע אחד מהעוקבים של אושיית הרשת הסבר למה שאולי קרה: "לפעמים בארצות חוץ יש עניין מאוד פשיעתי עם נהגי המוניות. יש נהגי מוניות רשמיים של המדינה, כמו אצלנו גט טקסי וכו', ויש אובר. יש מדינה שממש אסור לקחת אובר ליד הטקסי הרשמי, זה פיזית מאפיה ויכולים להתפתח שם דברים לא נעימים כמו במקסיקו. קרה לי כמה פעמים שהייתי צריך להתרחק משדה התעופה כדי לקחת אובר.

מתחילת המלחמה לפני חודשיים הייתה גרינברג מהראשונים להתגייס ולנצל את כמות העוקבים שלה ברשתות כדי לחזק תכנים של הסברה למען מדינת ישראל ואפילו הייתה בישיבה מסווגת במיוחד במשרדים של דובר צה"ל.

וואלה! סלבס רצתה לטוס פעם לחו"ל אבל הישבן שלה לא התאים במושב של המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully