וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוייקט הסודי של דובר צה"ל עם המשפיענים החזקים ברשת

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 16:12

משפיענים ומשפיעניות רבות לקחו על עצמם כבר בתחילת הלחימה את משימת ההסברה הישראלית ברשת, בניסיון לנצל לטובה את מספר העוקבים הרב שלהם. נראה שבדובר צה"ל הבינו את הכוח שיש להם בידיים, וזימנו אותם לפגישה סודית ביותר

אור שפיץ דובר צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אור שפיץ דובר צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון דובר צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון דובר צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

אחת הזירות בה הקשות שמנהלת ישראל בימים אלו, בנוסף לאלו שבדרום ובצפון הארץ, היא מלחמת ההסברה ברשת, אל מול מסרים פרו פלסטינים ואפילו אנטישמיים הפועלים נגדנו. מהרגע הראשון כמעט כל המשפיענים והמשפיעניות במדינת ישראל התגייסו בדרך כזאת או אחרת, ונרתמו למאמץ ההסברתי בניסיון לספר לעולם על הזוועות שחולל החמאס ומדוע ישראל נגררה למעשה למלחמה הכואבת.

על אף שלפי הסטוריז של המשפיענים ניכר שביקשו מהם לשמור על עמימות ולא לשתף יותר מידי פרטים ברשת, הם בכל זאת לא התאפקו וכן סיפקו הצצה למפגש שנערך עמם היום (א'), ביחד עם בכירים בדובר צה"ל. מי שלקחו חלק בפגישה שנערכה היו בין היתר דנית גרינברג, אור שפיץ, קורין גדעון, מאיה ורטהיימר, דניאל עמית ועוד.

בחלק מהתמונות שהצליחו להגניב, מעבר לסלפיז עם מבט מעריץ בעיניים, אפשר היה לגלות שהם נחשפו ללא מעט פרטים ונתונים, שאת חלקם איפשרו להם לפרסם כמו המידע על פעילות דובר צה"ל ברשתות החברתיות, היקף המספרים של החשיפה והעוקבים לסרטונים השונים ועוד.

דנית גרינברג בדובר צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג בדובר צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר בפגישה אצל דובר צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר בפגישה אצל דובר צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

"לסיכום: היה מפגש מאוד מאוד מעניין!", כתבה גרינברג בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "צה"ל מגנים עלינו גם חזיתית וגם תודעתית. הם עובדים כאן 24/7 על יצירת חומרי הסברה מעולים בזמן אמת, דואגים להרים את המורל הלאומי עם סרטונים של החיילים האלופים שלנו מהשטח, מתפעלים מספר עמודים מכובד מאוד, ומכירים בנו, יוצרי התוכן, כחלק חשוב מהמערכה. כמובן שלא יכולנו לעשות את זה בלעדיכם העוקבים, אז אני כאן כדי להגיד- ממשיכים בכל הכוח! וכוח? יש בערימות! ביחד ננצח" חתמה.

רק בשבוע שעבר (ב') נפגשה נבחרת נוספת של משפיענים בהרכב דיי דומה עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. "המדינה נמצאת באחת המלחמות הכי קשות שידענו, כולם נרתמו, כל אחד בתחום שלו", כתבה אז המשפיענית לי מנחם, "ואנחנו, אלה עם מספר עוקבים גבוה, התגייסנו למלחמת הסברה שהיא כל כך חשובה ומכריעה בכל כך הרבה תחומים חשובים".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully