וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרתו של בנט: נבחרת המשפיענים שלקחה את ההסברה צעד קדימה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:44

בתוך כל האבל והכאב של המלחמה בה אנחנו נמצאים, מתקיים קרב בלתי פוסק ברשתות החברתיות על דעת הקהל העולמית בסכסוך. כדי להעשיר את יכולות ההסברה שלהם, משפיענים רבים נפגשו עם ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט

המשפיענים נפגשים עם נפתלי בנט/אינסטגרם. צילום מסך

בימים אלה קשה למצוא אנשים שלא עוסקים בהסברה דרך החשבונות ברשתות החברתיות השונות, ואזרחים רבים משתמשים בכל דבר שהם יכולים כדי לתרום למאמץ המלחמתי. גם משפיענים רבים בעלי מספרי עוקבים גבוה מהממוצע התגייסו פעם אחר פעם מהיום הראשון של המלחמה, בשבת השחורה, כדי לעזור בכל דרך אפשרית.

קבוצת משפיענים מרשימה שכללה את עדן דניאל גבאי, לי מנחם, קווין רובין, דנית גרינברג, אור שפיץ ועוד לקחו את משימת ההסברה צעד אחד קדימה ונפגשו עם ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט: "ב- 7 באוקטובר קמו למציאות חדשה", כתבה לי מנחם בתמונה של ראש הממשלה לשעבר מתוך הפגישה עם הנבחרת.

"המדינה נמצאת באחת המלחמות הכי קשות שידענו, כולם נרתמו, כל אחד בתחום שלו. ואנחנו, אלה עם מספר עוקבים גבוה, התגייסנו למלחמת הסברה שהיא כל כך חשובה ומכריעה בכל כך הרבה תחומים חשובים. אני חושבת שנפתלי בנט הראה מתחילת המלחמה הזאת איך עושים הסברה טובה, איך מתראיינים ואיך עושים את זה נכון.

לי מנחם נפתלי בנט. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם נפתלי בנט/צילום מסך, אינסטגרם
לי מנחם נפתלי בנט. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם נפתלי בנט/צילום מסך, אינסטגרם

"לכן היה לי לכבוד לשמוע אותו היום נותן טיפים ועושה ביחד איתנו סיעור מוחות על איך עושים את זה נכון ואיך ממשיכים מכאן. היה כל כך מעניין לשמוע את מאחורי הקלעים, עוד נתונים שלא הכרתי", סיפרה על הכלים שקיבלו בפגישה.

בנוסף לכך, ראש הממשלה לשעבר הגיע גם עם מסר מרגיע לכל אלה שחששו לגורלה של המדינה: "לחרדתיים שהיו צריכים לשמוע את זה- מדינת ישראל לא בסכנה קיומית, לי זה עזר", הודתה מנחם. "לצד האבל הענק וההפתעה, קיבלנו פה הזדמנות שלא תחזור. זה הזמן של כולנו להבין את זה, להתגייס ולנצל אותה. אנחנו ננצח", חתמה המשפיענית.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully