וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען אלה שראו את הנורא מכל: יובל מעתוק מגייסת תרומות לזק"א

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 10:31

זוכת העונה האחרונה של האח הגדול, יובל מעתוק, הראתה את גדול הלב שלה עוד בימיה בתוך הבית המצולם במדינה. עכשיו היא לקחה את ההזדמנות לנצל את הכוח שלה לטובה, והחלה בגיוס תרומות לארגון זק"א

יובל מעתוק האח הגדול. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יובל מעתוק האח הגדול/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יובל מעתוק- האח הגדול. רן יחזקאל,
יובל מעתוק- האח הגדול/רן יחזקאל

מתחילתה של מלחמת חרבות הברזל, אחרי השבת השחורה של ה- 7 בספטמבר, החלו להגיע עוד ועוד יוזמות פרטיות של אזרחים שמילאו אחר הריק שהשאירה הממשלה בטיפול בכל האנשים שחייהם השתנו לנצח באותו הבוקר הקשה מנשוא. כדי לתמוך בארגון שמביא כל אדם לקבורה ראויה החליטה זוכת האח הגדול, יובל מעתוק, לקחת חלק בהפצת מחזיקי מפתחות שההכנסות מהם ילכו כדי לתמוך במתנדבים.

קשה לתאר או להתחיל לדמיין את הזוועות בהם חזו מתנדבי זק"א, בקיבוצים ובזירות הטבח השונות. דברים שכדי לרפא אותם צריך תמיכה וליווי צמוד שדורש גם תקציבים שארגוני מתנדבים בדרך כלל לא מחזיקים בידיהם. בארגון התרגשו לשמוע על מבצע ההתרמה של מחזיקי המפתחות עליהם כתוב: "יחד ננצח".

חוץ ממחזיקי המפתחות, כמו סלבס רבים בימים אלה, מעתוק מסתובבת ברחבי הארץ בניסיון להעלות חיוך ולהרים את המורל לילדים ששרדו את התופת ושפונו מבתיהם בעקבות המצב הביטחוני. בתוך כל הטירוף וסערת הרגשות שכולנו עוברים בימים אלה, זוכת האח לא שוכחת לפנות גם זמן כדי לבלות עם אחיה, קובי, שבזכותו הגיעה עם המסר החשוב: "אוטיסט זאת לא קללה".

יובל מעתוק האח הגדול מבצע חרבות ברזל. אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק האח הגדול מבצע חרבות ברזל/צילום מסך, אינסטגרם

"נסעתי היום לטבריה לבקר מפונים מהדרום", כתבה מעתוק בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, " אין סיכוי שאהיה בטבריה ולא אבוא לראות את המלאך שלי, כשהגעתי קובי היה במיטה, מתחת לשמיכה ללא מצב רוח- משהו שלא חדש לנו כי אנחנו רואים את זה לאורך כל תקופת המלחמה. הטענו אחד את השנייה באנרגיה. מדהים מה שחיבוק יכול לעשות".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully