וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי נגר חושף: "אני לוקח כדור לחרדות ולא מתבייש, זה עזר לי"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 11:04

יוצא האח הגדול אורי נגר ניצל את במת הסטורי כדי לחשוף את קשיים איתם הוא מתמודד, מה הם הדברים החשובים ביותר שהוא למד בעקבות הגירושים מאם ילדיו וגם, שיתף מה הוא מחפש בבחורה. וואלה! סלבס מזונות

אורי נגר. אינסטגרם | צילום מסך, עיבוד תמונה
אורי נגר/עיבוד תמונה, אינסטגרם | צילום מסך
הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

במיוחד בתקופה בה אנחנו נמצאים, לא קשה למצוא אנשים רבים שמתמודדים עם חרדות ופחדים שנוגעים במקומות הכי רגישים של הלב ושל מערכת העצבים, מי שגם נמצא בהתמודדות מול הקושי הזה הוא יוצא האח הגדול, אורי נגר, ששיתף את התהליך שהוא עובר כדי לטפל בעצמו ובנפש שלו.

אחרי שנשאל הכוכב על הדרך בה הוא מתגבר על הפחדים, ענה: "לא חושב שאפשר להתגבר על חרדות, צריך ללמוד לחיות איתן ולא להילחם בהן", השיב והוסיף: "אני אישית לוקח היום כדור לחרדות ולגמרי לא מתבייש בזה, זה עזר לי המון. אם כואב הראש, קח כדור לכאב ראש", כתב בחשבון האינסטגרם שלו וחתם בסמיילי מחייך.

שאלה נוספת שנשאל עלייה היא סביב הלקח שלמד מהגירושים שעבר: "קודם כל כבוד, בתחילת המשבר והתהליך מישהו חכם אמר לי: "תעדיף לשלם מזונות לבנות שלך ולא לילדים של העורך דין שלך", ועם הגישה הזאת הלכתי, פחות מלחמות, לעשות את כל מה שאפשר כדי לנהל דו שיח וקשר מכבד".

הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

"בסוף מי שנפגע מזה אלו הילדים. אני וירדן בקשר טוב ותמיד היינו, היא האמא של הבנות שלי ואישה מדהימה בלי קשר, יש פעמים שזה פשוט לא הולך", הוסיף. הרי אמא תמיד אמרה לא למצוא את הגבר הנכון להתחתן איתו, אלא את הגבר הנכון להתגרש ממנו.

נגר נשאל גם על מה הוא מחפש במי שתהיה פרק ב' שלו, והתבקש להיות הכי כנה שהוא יכול: "רק אמיתי, היום אני יכול להגיד שאני יודע בוודאות מה הייתי רוצה לצידי. מישהי שתהיה הפרטנרית הכי קרובה שלי, בילויים משותפים, שיח משותף, כמובן שמשיכה, אמון ותקשורת. זה נשמע קלישאתי אבל אם היא לא תהיה החברה הכי טובה שלי זה פשוט לא יעבוד. אין ספק שזה הכי חשוב.

כזכור, במהלך שהותו של יוצא הריאליטי בבית האח הגדול הוא לא פעם דיבר על הרצון שלו בשלום בית עם ירדן אביטוב, גרושתו ואם בנותיו. בניסיון להגשים את המטרה הוא אפילו פרש מהתוכנית ובכך ויתר על הסיכוי בלזכות במיליון השקלים.

הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר שיתף שהפעם, כנראה אחת ולתמיד השניים לא יחזרו אחד לשנייה: "אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בנינו. לנצח היא תהיה האמא של הילדות שלי וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עיניינו", ענה בזמנו כשנשאל על טיב היחסים שלהם.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות שלום בית עם בעל הדירה שלה אבל בסוף מצאה את עצמה גרה ברחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully