וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפצים על משהו? ג'ניפר לופז ובן אפלק מתנשקים על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 15:06

בשנה האחרונה הזמרת ג'ניפר לופז עבדה קשה, גם על אלבום חשוף מאוד וגם על סרט בשיתוף עם בעלה, השחקן בן אפלק. לשטיח האדום אליו השניים הגיעו במצב רוח דביק במיוחד, היא סיפרה על העבודה עם בן הזוג. וואלה! סלבס ביזנס אנד פלז'ר

הכוכבים בהוליווד ממשיכים להעסיק את עצמם בשלל פרוייקטים חדשים בתחומים שונים בעולם הבידור הרחב. כך גם הזמרת ג'ניפר לופז, שאת השנה האחרונה בילתה באולפן ההקלטות ויצרה אלבום חדש שאמור להיות אישי וחשוף מאוד, וגם עסקה ביצירתו של סרט חדש שיגולל את סיפור האהבה שלה עם בעלה, השחקן בן אפלק.

השניים הגיעו לאירוע של Elle שהוקדש כולו לכבודן של הנשים בהוליווד. למרות שזכורה לנו הפעם בה הם כמעט הוציאו את הכביסה המלוכלכת שלהם באירוע אחר, כשנתפסו רבים במהלך טקס הגראמי שהתקיים השנה, הפעם הם דווקא היו דביקים מתמיד וחלקו נשיקה במיוחד לצלמים. "אנחנו משתפים פעולה מאוד טוב יחד", סיפרה הכוכבת ל- Entertainment Tonight.

"אף אחד לא מכיר את הסיפור הזה יותר טוב ממנו, אז היינו מסוגלים לשבת רגע אחד על אחד ובאמת לחקור אותו, במובן מסויים, אני לא חושבת ששום כותב אחר שהייתי יכולה לבחור היה מסוגל לעשות את זה איתי. הדבר המפחיד באמת יהיה להוציא את זה", הוסיפה.

בעקבות נושא הערב, ג'יי לו שיתפה גם בתחשות שלה לקחת חלק באירוע: "זה מרגיש ממש מיוחד בגלל שאת מגיעה ויש לך את החלומות שלך, ואת מנסה להביע את עצמך ואז גם נותנות לך תיקוף. את תמיד רוצה להיות חלק מאיזה מועדון בנותף נכון? אנחנו מדברים לרוב על המועדון של הגברים אבל לדעתי מועדון הבנות הרבה יותר מגניב". גברת, את כבר לא בגן, מה זה מועדונים לפי מגדר?

כזכור, בפעם האחרונה שראינו את השניים יחד אפלק חיכה לאשתו ברכב בזמן שהיא יצאה ממכון הכושר, מה שגרם לגולשים רבים לתהות מה קורה בתוך מערכת היחסים שלהם: "הוא הנהג האישי או השפוט שלה? הוא בעלה או העוזר האישי שלה? היא יודעת את ההבדל?", כתב אחד מהם.

על אף שכיף לצחוק על כמה שהשחקן ההוליוודי נראה סובל כל פעם שהוא מבלה עם לופז לשניים יש סיפור אהבה מרגש, הם אמנם יצאו אחד עם השנייה משנת 2000 אך מערכת היחסים שלהם החזיקה רק שנתיים עד שהחליטו להיפרד. לא פחות מ- 20 שנים לאחר מכן הם חזרו אחד לשנייה עד שלבסוף התחתנו בטקס אינטימי בלאס וגאס בשנה שעברה.

וואלה! סלבס הכתימה בטעות את השטיח שלה באדום, אחרי שניסתה לצבוע את השיער במהלכה של התמוטטות עצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully