וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי יוצאת נגד התעשייה: "הוליווד היא לא מקום בריא"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 14:08

השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי החליטה לצאת תעשיית הבידור העולמית והחשיפה המוגזמת שהיא כוללת ויצאה בהצהרות נחרצות מאוד: "לא הייתי רוצה להיות שחקנית היום". וואלה! סלבס מחפשת את עצמה

השערוריות ההוליוודיות תופסות את הכותרות ברחבי העולם כבר שנים ארוכות עם פרשות שהצליחו לזעזע ולהפתיע רבים כל פעם מחדש. היום יותר מתמיד יש לנו גישה לעדכוני מהסלבס הגדולים ביותר בסטורי ועוד ממקור ראשון, בזכות הרשתות החברתיות. מי שפחות התחברה לשינוי, היא השחקנית אנג'ליה ג'ולי.

"לא הייתי רוצה להיות שחקנית היום", סיפרה ל- Wall Street Journal, "כשרק התחלתי, לא הייתה כזאת ציפייה להיות כל כך ציבורית, לשתף ולחשוף כל כך הרבה". השחקנית סיפרה על המחיר שאותה הציפייה גבתה ממנה: "הגוף שלי לא מגיב טוב ללחץ, הסוכר בדם שלי עולה ויורד. הפנים שלי השתתקו שישה חודשים לפני הגירושים שלי", שיתפה.

בנוסף, ג'ולי הודתה שאין לה יותר מידי חיי חברה בלוס אנג'לס או דברים לשתף, ושהיא לא אוהבת את כל תשומת הלב שהיא מקבלת ברגע שהיא יוצאת מהבית: "זה חלק ממה שקרה אחרי הגירושים שלי. איבדתי את היכולת לצאת ולטייל בחופשיות. כשאני אוכל לעבור מפה אני אעשה את זה. גדלתי במקום מאוד רדוד, מכל המקומות בעולם, הוליווד היא לא מקום בריא להיות בו, אז את תמיד בחיפוש אחרי משהו אותנטי".

בספטמבר האחרון, היא סיפרה למגזין Vogue שהיא החליטה להוריד את הרגל מהגז לפני שבע שנים, בעקבות הגירושים המכוערים מהשחקן בראד פיט, בכל הקשור לעבודות חדושת: "לקחתי רק דברים שלא דורשים הרבה ימי צילום. הייתי צריכה לעבור תהליך ריפוי ארוך, ואני עדיין מחפשת את עצמי".

מדבריה של השחקנית עולה שהיא קצת איבדה את עצמה: "אני מרגישה מדוכדכת בתקופה האחרונה, זה לא מרגיש כאילו התנהגתי כמו עצמי כבר עשור במובן מסויים. אבל זה לא משהו שאני באמת רוצה להיכנס אליו".

כזכור, רק לאחרונה ג'ולי יצאה בחריפות גם נגד ישראל, כך שאם יש מישהו שלא יתגעגע אליה או לתצוגת המשחק שלה, זה כנראה הקהל הישראלי: "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסיה לכודה שאין לה לאן לברוח, עזה הופכת לקבר אחים. משפחות שלמות נרצחות, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים- ילדים משפחות ונשים נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע", כתבה בעמוד האינסטגרם שלה בפוסט שהעלתה בחודש שעבר.

וואלה! סלבס מעדיפה להתעסק עם ירושות ולא גירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully