וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לכבוש את עולם הבידור: קים קרדשיאן תככב בסדרה חדשה

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 13:27

כוכבת הריאליטי, אשת העסקים ועכשיו גם השחקנית קים קרדשיאן לא הסתפקה בתפקיד אורח או בסרט בכיכובה בנטפליקס, היא ממשיכה לעשות מיליון דברים במקביל ובקרוב תשחק בסדרה נוספת בתפקיד מעניין במיוחד. וואלה! סלבס לא רק ברונטית

רק בחודש שעבר שיחקה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן בתפקיד הראשון שלה מחוץ לגבולות הריאליטי, בתפקיד העכבישה היחצ"נית בסדרה המצליחה "אימה אמריקאית", מה שכנראה גרם לה להמשיך לקדם את קריירת המשחק שעכשיו מגיעה למימדים חדשים של הצלחה.

הכוכבת מצטרפת ללא אחר מהיוצר ראיין מרפי לצורך דרמה משפטית סקסית במיוחד שקהל היעד שלה הוא כמובן גיל החוקיות ומעלה. על פי הפרסום ב- Deadline, חברת הסטרימינג Hulu, שהיא גם הבית החדש של הריאליטי המשפחתי, נתנה את מילתה לשניים והתחייבה ליצירת הסדרה שתתבסס על סיפור הגירושים המכוערים של הכוכבת מהראפר ומעצב האופנה קניה ווסט.

קרדישאן תשחק עורכת דין מצליחה לענייני גירושים שהיא גם הבעלים של חברת עורכי הדין בה היא עובדת, בלוס אנג'לס. הטוויסט הראשון שאנחנו יודעים עליו הוא העובדה שבאותה החברה על עורכות הדין הן נשים. הסדרה נמצאת בשלבי הכתיבה שלה בימים אלה ועדיין לא ברור מתי תצא לאור.

מדובר בפעם השנייה בשלושת השבועות האחרונים ששמה של כוכבת הריאליטי עולה בהקשר של הכרזה על פרויקט חדש בעולמות המשחק. רק בסוף החודש שעבר גילינו שאשת העסקים עתידה לככב גם בקומדיה שטרם נכתבה, אך הרעיון לסרט כבר נמכר לענקית הסטרימינג נטפליקס.

צפייה בפרק אחד של הריאליטי המשפחתי יכול להספיק כדי להבין שקרדשיאן מעבידה את עצמה עד קצה גבול היכולת. על אף ששנה שעברה הבטיחה לעצמה לפנות קצת זמן בלוח הזמנים שלה, לא נראה שהיא עומדת בו ורק ממשיכה להעמיס פרויקטים חדשים אותם היא אמורה להספיק בין צילומים, העסקים הרבים שהיא מנהלת וכמובן גם למצוא זמן לארבעת ילדיה.

וואלה! סלבס עסוקה בעיקר בלאכול ולבכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully