וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט, מאחורייך: קים קרדשיאן מגיעה לנטפליקס עם קומדיה חדשה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 11:01

אחרי שפרצה את מחסום הריאליטי שעמד בפנייה במשך שנים בהופעת האורח ב"אימה אמריקאית", סרט חדש שנמכר לנטפליקס יכלול לא אחרת מכוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן. וואלה! סלבס אוסקר

מתישהו בין להיות אמא לארבעה ילדים, אשת עסקים וכוכבת ריאליטי, קים קרדשיאן ממשיכה לכבוש פסגות אחת אחרי השנייה ומוכיחה שאין דבר שיכול לעמוד בפניה או להוות לה למכשול. אחרי ההופעה שלה בסדרה המצליחה "אימה אמריקאית", כעת היא פונה לפרויקט חדש בתחום המשחק.

על פי הדיווח ב- Deadline, מדובר על סרט קומדיה חדש שיקרא "The Fifth Wheel" או "הגלגל החמישי" בעברית. הסרט עצמו לא צולם או נכתב עדיין, אך מסתבר שהרעיון שלו מספיק חזק כדי שחמישה אולפנים שונים יריבו עליו, עד שלבסוף ענקית הסטרימינג נטפליקס זכתה בעסקה שהסכומים בה עדיין חסויים, אך התקציב אמור לנוע בין 30 ל- 80 מיליון דולר, סכומים שלא נחשבים כל כך גדולים בתעשייה.

הסרט המדובר התחיל כרעיון של השחקניות והקומיקאיות פאולה פל וג'ני בריטו. על פי הדיווחים, אחרי שגיבשו אותו השתיים חשבו מיד על כוכבת הריאליטי כדי שתככב בתפקיד הראשי. הן צירפו אותה לצוות ויצאו יחד למסע שאולי יגיע יום אחד למסך של כולנו.

בנוסף, מדווח שקרדשיאן עצמה לוקחת חלק מאוד פעיל בתהליך והייתה נוכחת עד עכשיו ברוב הפגישות של הצוות, ושהמעורבות שלה פתחה המון דלתות באולפנים רבים ששקלו את הסרט בעקבות החלק שהיא לוקחת בו. כיאה לעבודה הקשה שעושה מאחורי הקלעים, אשת העסקים תהיה גם אחת מהמפיקות של הסרט, כמו בסדרה המשפחתית שמשודרת בהולו ודיסני פלוס, בה בנות המשפחה לוקחות חלק בהחלטות העריכה וההפקה.

שתי השחקניות שלקחו איתן את כוכבת הריאליטי נחשבות לשם דבר בעצמן בעולם הבידור. בריטו ידועה בתור כותבת מוכשרת בסדרות קומדיה שונות. גם פל כותבת מוכשרת, אך עם קורות חיים קצת יותר ארוכים שכוללים גם מעורבות גדולה בכתיבת מערכונים לתוכנית הקומדיה המצליחה SNL. ואם חיפשתם קצת ניים דרופ, פל לקחה בעבר חלק בכתיבת הסרט "Sisters" של טינה פיי ואיימי פוהלר.

כאמור לא מדובר בפעם הראשונה של קים על המסך מחוץ לעולמות הריאליטי, אחרי שלאחרונה לקחה חלק בסדרה "אימה אמריקאית", בהופעת אורח שהתקבלה יפה באופן יחסי על ידי מבקרים מעבר לים, שחלק הופתעו מהיכולות שלה וחלק זלזלו בליהוק המפתיע.

כחלק משידורי העונה הנוכחית של משפחת קרדשיאן בימים אלה, אפשר לראות את סדר היום הכאוטי של קרדשיאן שרצה בין כל המשימות שיש לה ומתישה את עצמה עד כמעט קצה גבול היכולת, על אף שבפרקים הראשונים הבטיחה לא למלא את הלו"ז שלא בצורה מוגזמת. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם היא תוכל לעמוד גם בלחץ של סרט בסדר גודל שכזה.

וואלה! סלבס מילאה את הלו"ז שלה בעיקר סביב ארוחות ושינה, כך שלא נותר לה זמן פנוי לשום דבר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully