וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקרא שמה: רוני דלומי חושפת את השם של התינוקת

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 10:48

הזמרת והשחקנית ילדה את בתה הבכורה שלה ושל בעלה אלון ויסמן לפני כשבוע, ועכשיו הם חושפים מה הוא השם הנבחר והמקורי במיוחד. וואלה! סלבס הראשונה לשמה

שבוע עבר מאז הפכה הזמרת והשחקנית המתוקה רוני דלומי לאמא בפעם הראשונה, אחרי שהביאה לעולם את בתה הבכורה שלה ושל בעלה אלון ויסמן. בזמנים קשים אלו כל עדכון על לידה/ברית/בריתה או הריון לגמרי משמחים את כולנו, ואולי בגלל זה אנחנו מעדכנים גם על כל מהלך שלהם.

אתמול (א') יצאה המשפחה החדשה והיפה מבית החולים ביחד עם התינוקת המתוקה, והיום הם סוף סוף חושפים את השם של היורשת החדשה לבית משפחת דלומי- ויסמן. אז אחרי שנטע אלחמיסטר ורמי גרשון בחרו בשם המקורי אל-ים, גם דלומי בחרה בשם שאומנם הוא יותר שכיח, אבל אנחנו רגילים לשמוע את השם הזה בדרך כלל כשמדובר בבני הכיתה, ויתכן שעכשיו הם התחילו בטרנד חדש גם לבנות- אז תכירו את הרכש החדש: דני אביגיל ויסמן.

בפוסט שהעלתה דלומי לחשבון האינסטגרם שלה היא פירסמה את התמונה המסורתית של היד הקטנטנה אוחזת באצבע שלה ושל בעלה אלון, ותמונה נוספת של התינוקת עם אימוג'י על הפנים כמובן, כמקובל בתעשייה ובכלל. בצירוף לפוסט כתבה הזמרת: "ברוכה הבאה דני אביגיל ויסמן. כמה טוב שבאת. בתכלס מאחורי התמונה עומדים זוג הורים טריים מרוגשים ועייפים שכבר יודעים להחליף חיתולים וזו לגמרי התחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully