וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי מאמא: רוני דלומי בתמונות ראשונות אחרי לידת בתה הבכורה

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 11:50

בזמן שהזמרת רוני דלומי ובעלה, רופא העיניים ד"ר אלון וייסמן, עוד מתרגלים לחיים בתור זוג הורים טריים, הם נצפו לראשונה בהרכב משפחתי מלא עם הרכש החדשה למשפחת דלומי-וייסמן. וואלה! סלבס דודה שרופה

רוני דלומי. צינו פפארצי,
רוני דלומי/צינו פפארצי

בשבוע שעבר התבשרנו בהתרגשות על כך שהזמרת והשחקנית רוני דלומי הפכה לראשונה לאמא יחד עם בעלה, רופא העיניים ד"ר אלון וייסמן, אחרי שילדה את בתם הבכורה.

בזמן שזוג ההורים הטריים עדיין מתרגלים לשגרה החדשה, ומיד אחרי ששוחררו מבית החולים שיבא, צלמי הפפראצי החרוצים תפסו אותם עם הרכש החדשה למשפחה. נכון שצבע העגלה יכול אולי לבלבל לגבי מין התינוק בעולם מגדרי המתחלק לורוד וכחול, אבל מדובר כאמור בתינוקת מקסימה שבקרוב יתגלה גם שמה.

את ההריון חשפה הכוכבת במקום הטבעי שלה, על הבמה במהלך הופעה: "יש לנו אורחת. אני מה זה מתרגשת לשיר איתה. שרתי עם הרבה אנשים בחיים שלי, אבל איתה אני הכי מתרגשת. לקח לנו כמה חודשים לתאם את זה, אני כל כך שמחה שהיא סוף סוף כאן". סיפרה הזמרת תוך כדי שהיא הסירה את הג'קט שכיסה את הבטן ההריונית והוסיפה: "אתם לא מבינים, זה היה ממש קשה להסתיר".

רוני דלומי. אינסטגרם, צילום מסך
רוני דלומי/צילום מסך, אינסטגרם

הזוג היפה נישאו בחתונה נוצצת שכללה גם נוכחות מרשימה של הסלבס מהביצה המקומית במאי 2016, אחרי חמש שנים של זוגיות. בחודש נובמבר בשנה שעברה וייסמן סיים את ההתמחות שלו ברפואת עיניים והפך לרופא בכיר, נשמע שהקטנה בידיים טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully