וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: התקרית המשונה בברית בנם של נטע אלחימסטר ורמי גרשון

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 14:05

חגיגות ברית המילה של בנם הבכור של רמי גרשון ונטע אלחימסטר היו אמורות להיות יום מרגש במיוחד אליו מצפים כל הורים טריים, אבל תקרית יח"צ הצליחה לקלקל במעט את האירוע

נטע אלחימסטר רמי גרשון. אינסטגרם, צילום מסך
נטע אלחימסטר רמי גרשון/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר, אחרי ציפייה והתרגשות רבה, הביאו לעולם הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחימסטר ובעלה שחקן מכבי חיפה רמי גרשון, בן בכור שהפך אותם לראשונה לזוג הורים טרי.

כנהוג במצווה, שבעה ימים אחרי הלידה הגענו ליום של טקס ברית המילה, והכי חשוב, ליום בו נחשף לראשונה שם העולל. הטקס עצמו התקיים בביתם של גרשון ואלחימסטר בחיק המשפחה הקרובה. אך כל הרגשות השמחים הפכו מהר מאוד ללחץ ודרמה קטנה, אחרי שאורחים מוכרים שנכחו באירוע המרגש שכחו שכחו מי הם בעלי השמחה האמיתיים.

אותם אורחים מדוברים הפיצו ללא אישורם וידיעתם של ההורים הטריים את שמו של הבן בהודעת יח"צ ששלחו לכתבי רכילות רבים, מה שגרם לסוכניה של הכוכבת לפנות לכולם באופן אישי ולבקש להסיר את הפרסום.

אחרי כל הבאלגן התנצל האיש שהפיץ את התמונות והשם: "חברים יקרים! אתם יודעים שאני תמיד משתדל להביא לכם חומרים שווים לפרסום. נטע ורמי ביקשו לא לפרסם כלום כרגע. מתנצל. היה אי הבנה. שבת שלום".

נטע אלחימסטר רמי גרשון. אינסטגרם, צילום מסך
נטע אלחימסטר רמי גרשון/צילום מסך, אינסטגרם

השם האמיתי שלבסוף נבחר הוא שם שבאופן אישי הפתיע את וואלה! סלבס שתיארה לעצמה שם טרנדי או אולי אפילו כזה עם ניחוחות של חו"ל כיאה לזוג, אך השניים החליטו לבחור בשם עברי שמורכב משני שמות ושעדיין לא יצא לנו לשמוע אצל סלבס אחרים, מוכנים? אז תגידו שלום לבכור למשפחת גרשון: אל-ים גרשון.

לפני כשבוע העלתה הכוכבת פוסט לחשבון האינסטגרם וכתבה: "כל כך הרבה מחשבות על החיים שלנו שהשתנו לנצח בתקופה האחרונה, ובין הכל המתנה שקיבלנו ב16/11/23 , ד' בכסלו ה'תשפ"ד 20:30. היום מתחיל המסע שלנו כמשפחה, לשמור על הילד שלנו, המלאך הקטן שלנו ולגדל אותו בנחת. תודה על מתנת חיים, תודה שהגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully