וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות? אדל הגיעה למשחק כדורסל עם טבעת נישואים על היד

עודכן לאחרונה: 25.11.2023 / 9:53

אחרי שצחקה במהלך הופעת סטנדאפ אינטימית על כך שהיא התחתנה לאחרונה, הזמרת הבריטית אדל הגיעה להינות ממשחק כדורסל כשאת ה- אצבע מקשטת טבעת זהב מרשימה במיוחד. וואלה! סלבס פרק ב'

זה הזמן לשאול את כל מומחיות האסטרולוגיה מה קורה בשמיים כדי להבין למה כולם מתחתנים? ובעיקר למה וואלה! סלבס עדיין רווקה? מתברר שמי שדווקא כן נמצאת במערכת יחסים מאושרת היא הזמרת אדל (35), שלפי השמועות אפילו נישאה לאחרונה לבן זוגה.

הזמרת הגיעה למשחק הכדורסל של ליגת ה- NBA של הלייקרס נגד המאווריקס ביום רביעי האחרון יחד עם בן זוגה סוכן הספורט ריץ' פול (41), כשהיא עונדת טבעת זהב גדולה שנחשפה ברגע מפתיע במיוחד תוך כדי שהכוכבת כיסתה את פיה בהלם. השניים היו מחוייכים וצחקו במהלך המשחק ובפגישה עם המעריצים הנרגשים.

האישור על הנישואים הגיע כבר במהלך סוף השבוע הקודם (שבת), כשהזמרת בילתה במופע סטנדאפ: "הייתי במופע הסטנדאפ של אלן קאר בלוס אנג'לס הלילה ואדל הייתה בקהל", סיפר מעריץ שנכח במקום לעמוד הרכילות Deuxmoi, "אלן שאל אם מישהו בקהל התחתן לאחרונה ואדל צעקה לו 'אני התחתנתי'", וכנראה שהיא לא התלוצצה.

במהלכו של חודש ספטמבר האחרון הגיע רמז נוסף לעליית השלב ביחסים של השניים במהלך הופעה של אדל אחרי שמעריצה ביקשה את ידה: "אני לא יכולה להתחתן איתך, אני סטרייטית יקירתי. וגם בעלי נמצא כאן הלילה". המעריצה ניסתה להתעקש כשאמרה: "את יכולה לנסות?", אך הזמרת סירבה: "לא, אני לא רוצה לנסות. אני עם ריץ'. את משוגעת תעזבי אותי בשקט".

הכל התחיל בחודש פברואר כשהתחילו לרוץ שמועות על כך שהשניים מאורסים. ובעבר מקורות סיפרו לצהובונים מעבר לים שהשניים אכן מאורסים והתכנון היה לחתונת קיץ אינטימית שכנראה הצליחה להישאר מתחת לראדר.

למרות שכמעט אין אדם שלא מכיר את שמה של הכוכבת וקשה למצוא מישהי שלא התנחמה בה אחרי שברון לב, הפרטיים על חייה האישיים של אדל נמצאים הרחק מאור הזרקורים. מה שאנחנו כן יודעים זה שהשניים התחילו לצאת בשנת 2019 אחרי שהזמרת התגרשה מהיזם סיימון קונקי, איתו היא גם חולקת ילד משותף, אנג'לו בן ה- 10.

וואלה! סלבס הפסיקה ללכת להופעות סטנדאפ, או לצאת מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully