וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: האם אדל וריץ' פול התחתנו בסתר?

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 13:41

הכוכבת הבריטית מקפידה לשמור על חייה האישיים הרחק מאור הזרקורים, אבל פליטת פה בהופעה בלוס אנג'לס גרמה לאתרי רכילות מעבר לים לתהות האם היא ובן הזוג התחתנו. וואלה! סלבס מחרישה

אדל ריץ' פול. GettyImages
מתי הספקתם? אדל וריץ׳ פול/GettyImages

זה לא סוד שהזמרת אדל (35) אוהבת לשמור בחשאי על המתרחש במערכת היחסים שלה עם סוכן הספורט ריץ' פול (41), כבר בתחילת השנה הזמרת נצפתה בלאס וגאס כשהיא חמושה בטבעת יהלומים אימתנית ומקורבים לבני הזוג סיפרו לבלוג Deux Moi שהם אכן מאורסים. אך הזוג מצידו לא טרח מעולם לאשר או להכחיש את אותן הטענות. למרות הדיסקרטיות שמאפיינת את הזוגיות הזו, אדל מזוהה גם עם המנהג הנפלא שלה לשתף את מעריציה בכנות מלאה על רגשותיה, מחשבותיה ועל חייה האישיים.

לפי אתר DailyMail, במהלך הופעתה בסוף השבוע האחרון בלוס אנג'לס, הכוכבת זרקה כלאחר יד כי פול הוא למעשה בעלה. פליטת הפה הזו הגיעה מיד לאחר שמעריצה מהקהל צעקה לעברה: "תתחתני איתי" והכוכבת מצדה אמרה: "אני לא יכולה להתחתן איתך, אני סטרייטית יקירתי. וגם בעלי נמצא כאן הלילה". אך לאחר שהכוכבת סיפקה את הפרט המסעיר המעריצה לא התעניינה יותר מדי בנישואים הסודיים של השניים ולא ויתרה: "את יכולה לנסות?", בעוד אדל מצידה ענתה: "לא, אני לא רוצה לנסות. אני עם ריץ'. את משוגעת תעזבי אותי בשקט".

אדל ופול התחילו לצאת בשנת 2019 כשהם מקפידים לשמור את מערכת היחסים שלהם הרחק מאוד מאור הזרקורים. הזמרת הייתה נשואה בעבר לסיימון קונקי והשניים הביאו לעולם ילד משותף, אנג'לו בן העשר.

וואלה! סלבס נהגה לזרוק כלאחר יד שהיא מנהלת רומן עם שליח הפיצה הקבוע שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully