וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דלה וחלולה, העם שלך במלחמה": אלה איילון העלתה פוסט וחטפה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 12:52

הדוגמנית אלה איילון רגילה לקבל הרבה תגובות אך בדרך כלל הן קצת אחרות. אחרי שהעלתה תמונות מבילוי בלאס וגאס, נוסח התגובות השתנה מלבבות לביקורות קשות כלפייה: "את סגורה על מה קורה במדינה שלך או שאת עד כדי כך טיפשה?!"

הפוסט של אלה איילון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אלה איילון/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדברים הבולטים במלחמת חרבות הברזל היא הזירה הדיגיטלית ברשתות החברתיות, לאחר שסלבס רבים התגייסו למען שיתוף תכנים שכוללים הסברה למען מדינת ישראל וגם למטרות שונות לחיזוק אוכלוסיות שנפגעו כתוצאה מהשבת השחורה או המצב הביטחוני שממשיך להסלים.

אמנם הדוגמנית אלה איילון כן שיתפה בעבר בסטורי פוסטים שונים על הקריאה להחזרת החטופים בשלום, אך בעקבות הפוסט האחרון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ג'), עוקבים רבים לא היו מרוצים כלל. איילון העלתה תמונות מהבילוי שלה במירוץ פורמולה 1 שהתקיים בלאס וגאס ומספר סרטונים של מכוניות שנוסעות מהר מאוד. מי שפחות התחברו היו העוקבים של הדוגנית, שדאגו להביע את האכזבה שלהם וממש לא במילים עדינות.

העוקבים הזועמים לא חסו על איילון, והפוסט שלה זכה לשלל תגובות נזעמות: "תהני מאמי מגיע לך רק שיהיה לך טוב, רק אתמול חזרתי מרצועת עזה. נפצעתי, חטפתי כדור באיזור הכתף מצלף מחבל!", כתב אחד מהעוקבים שנפגע מחוסר הרגישות שעלה מצידה של הדוגמנית, וסיפר על פציעתו שלו מהקרבות האחרונים. גולשת אחרת הוסיפה בחריפות: "את סגורה על מה קורה במדינה שלך או שאת עד כדי כך טיפשה?!" ובתגובה נוספת נכתב: "עלובה שכמותך שזה מה שאת מפרסמת בזמן מלחמה נטו את עצמך".

התגובות לאלה איילון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לאלה איילון/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות לאלה איילון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לאלה איילון/צילום מסך, אינסטגרם

הפוסט זכה בנוסף לתגובות רבות כמו: "מעניין אם היא יודעת מה קרה בישראל ב- 7.10", "כשהעם שלך נלחם את יוצאת למירוץ פורמולה, מרנין...", ו- "הורדתי לך פולואו איף אין לי כוח לאנשים מנותקים כמוך".

יחד עם כל המילים הקשות, הייתה גולשת שניסחה את הביקורת שלה בצורה קצת יותר בונה: "וואלה תהני תבלי כל אחד ומה שעושה לו טוב, אבל המינימום שאת יכולה לעשות זה לא לעלות תמונות כאילו הכל רגיל בזמן שהכל בוער כאילו שאת מפורסמת מחול שמביעה תמיכה בישראל מרחוק. קצת להפעיל את הראש ולהיות הגיונית ורגישה למצב שקורה פה בארץ".

איילון עדיין לא הגיבה לסערה ונכון לרגע זה הפוסט עדיין קיים בחשבון האינסטגרם שלה. חשוב לציין שלא כל התגובות על הפוסט נכתבו בנימה הזאת, והיו מי שדווקא פירגנו לדוגמנית: "אמן שתחייכי תמיד וגם עכשיו. הלב הכי יפה שיש, מגיע לך להינות", כתבה אחת העוקבות.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully