וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק שהוא שיק: היוזמה המרגשת של ליקי רוזנברג למפונים מהעוטף

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 10:37

בתוך כל היוזמות הפרטיות החשובות שנולדו בימי המלחמה הקשה בה אנחנו נמצאים, בולטת מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג, שבוחרת לתרום ביותר מדרך אחת לתושבי העוטף שניצלו ושרדו את התופת של ה- 7 באוקטובר

ליקי רוזנברג תורמת לתושבי הדרום/אינסטגרם צילום מסך

מהרגעים הראשונים של השבת השחורה הגיעו אנשים פרטיים רבים שמטוב ליבם החליטו לעשות ככל שביכולתם כדי לתרום לאחד מתוך כל המאמצים הלאומיים, המאמץ לשמירה על העורף ועל תושבי העוטף שניצלו ושרדו את הזוועות בפרט. אחת מאותם אזרחים, שמנצלת גם את הכישרון וגם את הבמה שלה כדי לעזור לתושבי ותושבות הדרום היא מאמנת הכושר ליקי רוזנברג.

כבר בשבוע שעבר מכון "likys" עשה הסבה לשוק שבו נמכרו מוצרים תוצרת הארץ, הישר מהתושבים והחקלאים בעוטף עזה ודרום הארץ שהעסקים שלהם נפגעו בעקבות המצב הביטחוני שהפך את עולמם של רבים. בין העציצים והצמחים, עגבניות השרי ופינות היצירה לילדים, בלט במיוחד דוכן הריבות של אברהם שהיו סולד אאוט מהר מאוד.

אתמול (ג') העלתה מאמנת הכושר לחשבון האינסטגרם פרטים חדשים על אירוע השוק הנוסף שמתוכנן ליום שישי הקרוב: "אני לא יכולה להסביר לכם בכלל מה הולך להיות פה בשוק שלנו בשישי! שחף עושה עבות חקר 24/7, מתקשרת לאנשים שהיו להם עסקים בעוטף וסגרו כי הם עצובים ממש כמו אברהם מהריבות והיא ממש משכנעת אותם להגיע! הולך להיות בשישי הצגה של שוק".

ליקי רוזנברג תורמת לתושבי העוטף. אינסטגרם, צילום מסך
ליקי רוזנברג תורמת לתושבי העוטף/צילום מסך, אינסטגרם

מעבר לתרומה לחקלאי הדרום, רוזנברג גם פתחה את דלתות מכון הכושר שלה לתושבות העוטף המפונות והשורדות. באחד האימונים צילמה את עומר קפלן שהגיעה מקיבוץ מפלסים שבעוטף עזה מבלי לדעת שאביה, רבש"צ הקיבוץ משה קפלן, היה מהאנשים שהצילו את חייהם של כל מי שהיה שם באותה שבת שחורה.

"ליקוש, עומר קפלן האלופה היא הבת של הרבש"צ שלנו במפלסים", כתב למאמנת הכושר תושב מפלסים, מוטי מידן שבנו עינב מתאמן בקביעות במכון, ושיבח את אביה של קפלן: "האדם שבזכותו ובזכות כיתת הכוננות אנחנו בחיים! איזה כיף לראות אותה מתאמנת בליקיס. אני אראה אותה במלון ואפרגן לה".

כמו כל אזרחי מדינת ישראל, גם לרוזנברג יש חיבור אישי לאובדן ולטרגדיה הנוראית שקרתה ב- 7 באוקטובר. אחיו של בעלה והדוד של ילדיה, עמרי מיכאלי, נרצח באותה שבת מדממת בקיבוץ כפר עזה. קיבוץ שספג, בדומה לרוב היישובים בעוטף, מכה קשה מנשוא.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully