וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקרא לו "מניאק ברמה עולמית": מה חושב בראד פיט על בנו?

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 10:32

אחרי שבנו המאומץ של השחקן ההוליוודי בראד פיט, פאקס ג'ולי פיט, השחיר את הכוכב ללא רחמים והטיח בו ביקורת קשה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, מקורבים חשפו מה חושב האב על פאקס. וואלה סלבס ילד של אבא

הרשתות החברתיות והצהובונים התחרפנו בעקבות פרסום סטורי ההשחרות של פאקס ג'ולי פיט, בנם המאומץ של השחקן בראד פיט והשחקנית אנג'לינה ג'ולי שפורסם לפני שלוש שנים, כשהיה בן 16. "פעם אחר פעם אתה מוכיח את עצמך בתור אדם נורא ונתעב", היה רק אחד מהדברים הקשים שהטיח באביו.

אחרי החשיפה המדאיגה החלו דיווחים על כך שהדברים העציבו את פיט: "לבראד יש כבוד לכל הילדים שלו וזה מדכא. מתסכל לראות שמציירים אותו כבחור הרע, זה רחוק מהמציאות. הוא בוחר בשתיקה שאומרת הרבה", טען מקורב לו מקהילת זוכי האוסקר בדיווח של ה-Sun הבריטי. וואלה! סלבס תוהה מה עושים בקהילת זוכי האוסקר? מנקים את הפסלים בחברותא?

מנגד, דיווח נוסף שעלה ב- Page Six מספר סיפור אחר לחלוטין: "זה מצער שאנשים ימשיכו לנסות להביא את הילדים לדרמה", סיפר מקורב לשחקן ההוליוודי אתמול (ג'). "אלה היו שבע שנים ארוכות וזה מצער שאנשים מעלים את נחלת העבר שלא לצורך ולא לוקחים בחשבון את ההשפעה שיש לזה על כל המשפחה".

נכון לאותם הימים בהם פורסמה "הברכה" המדוברת בשנת 2020, פאקס לא ראה את אביו ארבע שנים, משנת 2016, השנה בה הוא גם התגרש מג'ולי. דברים נוספים שכתב כללו בין היתר התייחסות לבני משפחה נוספים, לאחים ולאחיות שלו: "אין לך שום אמפתיה כלפי ארבעת הילדים הצעירים שלך שמתהלכים בפחד כשאתה נוכח. הפכת את חייהם של הקרובים שלך לגיהינום מתמשך".

ואם כבר בדברים אפלים עסקינן, אחת העדויות שנחשפו מתוך אחת התביעות בעבר נגד השחקן מטרידה ביותר: "פיט שפך על ג'ולי בירה, ועשה את אותו הדבר לילדיהם. כאשר אחד מהילדים גונן על ג'ולי, פיט רכן מעליו. ג'ולי קפצה על גבו כדי להרחיק אותו מהילד".

"פיט הדף אותה לאחור על המושבים וגרם לפציעתה. הילדים ניסו לגונן זה על זה, בזמן שפיט חנק ילד אחד והכה אחר בפניו. הם בכו והתחננו בפניו שיפסיק". חקירת ה- FBI שהתנהלה בנושא נסגרה ממש לאחרונה עם החלטה שלא להגיש נגד האב אישומים פליליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ואיך כל הבלאגן הזה נוצר? פיט וג'ולי הכירו על הסט של הסרט "מר וגברת סמית'" בקיץ של שנת 2004. באותן השנים הוא עוד היה נשוי לשחקנית ג'ניפר אניסטון אך השניים התגרשו בסוף 2005. ג'ולי ופיט נישאו אחד לשנייה רק תשע שנים אחר כך, נישואים שהחזיקו 11 שנים. יחד הם הביאו לעולם שלושה ילדים ביולוגים, ואימצו עוד שלושה ילדים נוספים: מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס.

לאחרונה הגיעה זהרה לגיל בו האמריקאים הולכים לקולג'. על פי עדויות של בנות באחווה שלה במכללת Spelman שבאטלנטה, כשהציגה את עצמה היא נמנעה מלהשתמש בשם משפחתו של אביה ואמרה: "שלום, אני זהרה ג'ולי".

וואלה! סלבס לא מתמודדת עם בני נוער זועמים, רק עם המחשבות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully