וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מניאק ברמה עולמית": הבן של בראד פיט עולה למתקפה מול אביו

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 17:22

הבן המאומץ של הפאוור קאפל המיתולוגי אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט כתב ברכה מיוחדת ומשחירה במיוחד לשחקן לכבוד יום האב. הוא לא ריחם במילים, לא חסך בביקורת קשה והיה עסוק בעיקר בלפתוח פה. וואלה! סלבס קוראת לרווחה

יחסי אב- בן עשויים להיות סבוכים במיוחד ומועילים בעיקר לפסיכולוגים רבים שעסוקים בלפתור את השריטות שנוצרו בעקבות הקשיים במקרים מסויימים. מי שכנראה תצטרך להוציא הון תועפות בשנים הקרובות היא השחקנית אנג'לינה ג'ולי ואולי לא רק בעקבות תקרית המטוס הפרטי בה השחקן בראד פיט איבד עשתונות בזמן שהיה שיכור וחנק את אחד מילדיהם.

אתמול (ב') נחשפה ברכה מעניינת במיוחד ב- Daily Mail שעל פי הדיווחים נכתבה על ידי בנו של פיט, פאקס בשנת 2020, כשהיה בן 16: "יום האב שמח למניאק ברמה העולמית! פעם אחר פעם אתה מוכיח את עצמך בתור אדם נורא ונתעב", פתח במילים הרבה יותר נוקבות מהמצופה. "אין לך שום אמפתיה כלפי ארבעת הילדים הצעירים שלך שמתהלכים בפחד כשאתה נוכח", התייחס לעצמו וגם לאחיו ואחיותיו.

"הפכת את חייהם של הקרובים שלך לגיהינום מתמשך. אולי אתה אומר לעצמך ולעולם מה שאתה רוצה, אבל האמת תצא לאור יום אחד, אז שיהיה לך יום האב שמח, אתה בן אדם פאקינג נורא", כתב. ואפשר כמעט לשמוע את המצוקה במילים שלו, אליהן צורפה תמונה של פיט אוחז באוסקר אחרי הזכייה על תפקידו בסרט "Once Upon a Time... in Hollywood".

החשבון בו פורסמה "הברכה" הוא חשבון האינסטגרם האישי של פאקס, ואם תרצו לעקוב אז תאלצו לחכות לאישורו כדי לצפות בתכנים שהוא מעלה. על פי הדיווחים מקורב למשפחה אישר שאכן מדובר בחשבון שלו אך הסיבה המדוייקת לכתיבת המילים הקשות לא ידועה ופאקס עצמו לא הוסיף מידע על אם מדובר באירוע ספציפי או הצטברות של כעס לאורך השנים.

פיט לא נצפה עם ילדיו בציבור מאז שנת 2016, אותה השנה בה התגרש מג'ולי. "פיט שפך על ג'ולי בירה, ועשה את אותו הדבר לילדיהם. כאשר אחד מהילדים גונן על ג'ולי, פיט רכן מעליו. ג'ולי קפצה על גבו כדי להרחיק אותו מהילד".

"פיט הדף אותה לאחור על המושבים וגרם לפציעתה. הילדים ניסו לגונן זה על זה, בזמן שפיט חנק ילד אחד והכה אחר בפניו. הם בכו והתחננו בפניו שיפסיק", נכתב בעבר במסמכים שנחשפו מתוך אחת התביעות בהם מעורבים השחקנים ההוליוודים. חקירת ה- FBI שהתקיימה מול פיט באותו הנושא נסגרה עם החלטה שלא להגיש נגדו אישומים פליליים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שני האקסים המיתולוגיים הכירו על הסט של הסרט "מר וגברת סמית", בזמן שהוא בכלל עוד היה נשוי לשחקנית ג'ניפר אניסטון. אחרי שאניסטון ופיט התגרשו, נכנסה ג'ולי לתמונה והשניים והיו נשואים במשך 11 שנים. יחד הם הביאו לעולם שלושה ילדים ביולוגים, ואימצו עוד שלושה ילדים נוספים: מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס.

וואלה! סלבס לא דיברה עם אבא שלה מאז שהוא יצא לקנות חלב, לפני 15 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully