וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חולצת החטופים: זוכת האח הגדול יובל מעתוק קיבלה את המיליון

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 16:10

לפני חודשיים שמרגישים כמו שנתיים, זכתה יובל מעתוק באחת מהעונות הסוערות והמדוברות של האח הגדול. היום, היא הגיעה לאסוף את הצ'ק המיוחל ולא שכחה להביא גם את קולן של משפחות החטופים והנעדרים

יובל מעתוק עם הצ'ק. יח"צ - רשת 13,
יובל מעתוק עם הצ'ק/יח"צ - רשת 13

כמעט שכבר הספקנו לשכוח, אבל לפני קצת יותר מחודשיים נגמרה העונה החמישית של האח הגדול, שהעסיקה אותנו לא מעט עד שהחלה המלחמה.

הזוכה הגדולה של העונה הייתה כמובן יובל מעתוק שהתמודדה ראש בראש מול סתיו קצין. בעונות הרגילות הזוכים, הפיינליסטים והמשתתפים היו זוכים לגזור את מה שנשאר מ- 15 דקות התהילה שלהם בהשקות ואירועים נוצצים, בדרך כלל בתשלום, אך בהתערבות המציאות הקשה שנכפתה עלינו אחרי המתקפה של ארגון הטרור הרצחני חמאס המצב השתנה.

הבוקר (ד') הגיעה הזוכה שהפכה גם לאושיית רשת למשרדי רשת 13 והפעם לא כדי להתארח בתוכנית אקטואלית ולספר על התנדבות כזו או אחרת בה היא משתתפת, אלא כדי לקחת את הצ'ק על סך מיליון שקלים חדשים. אז נכון שלא כל הסכום יכנס לה לחשבון וחלק ילך למיסים, אבל אף פעם לא מזיקים כמה מאות אלפי שקלים.

כמו כמעט כל יוצאי העונה האחרונה של האח גם מעתוק מצאה את עצמה מתרוצצת בין מקלטים ברחבי הארץ ומשמחת ילדים, אך זה לא הדבר היחיד בו היא לוקחת חלק. כזכור, לזוכה הגדולה יש גם יוזמה שהיא עדיין מקדמת לגיוס תרומות לארגון זק"א שתפקידו להביא אנשים לקבורה ראוייה ושמתנדביו ראו את הזוועות הקשות ביותר שאפשר לדמיין.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחרי קבלת סכום הזכייה כתבה: "עם ישראל היקר, 8 שנים שאני מנסה להתקבל לתכנית "האח הגדול" ולא מצליחה. שנה אחרי שנה אני אומרת לעצמי 'אוקיי יובל כנראה שזה לא הטיימינג הנכון, זה עוד יגיע' - וזה באמת הגיע. אלוהים בחר את הזמן המדוייק בשבילי!".

"אם הייתי יודעת שחודש מאז שאצא מבית האח אני אקבל את הזכות לשמח ילדים, חיילים וניצולים אני לא הייתי מאמינה! ובלי התייפייפות רק כנות זה שווה לי הרבה יותר מהזכייה. היום אני כאן סוגרת מעגל וממשיכה את התורה שלי רק עם פרקים שונים בספר. באח הצלחתי להעלות את המודעות לכך שאוטיסט זה לא קללה, היום אני כאן לעלות את המודעות להחזרת החטופים והנעדרים בריאים ושלמים הביתה עוד עכשיו בזמן שאני כותבת את הפוסט הזה!"

אני הולכת בכל יום לחבק ולחזק את משפחות החטופים, הם כל כך צריכים את זה. והיום אני עומדת כאן למענם! לבושה בחולצה, מצויידת בצמידים - הבטחתי להם ולעצמי שאני אעשה הכל ואשתמש בכל הכוח שקיבלתי בזכותכם לטובה ולעשות הכל כדי שהם יחזרו הביתה. עם ישראל היקר, ניצחתי בזכות האהבה שלכם אליי, היום אני צריכה את האהבה שלכם כלפי משפחות החטופים והנעדרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"כוחנו באחדותנו ורק ביחד אנחנו ננצח! לא ננוח ולא נשקוט עד שהם יחזרו הביתה בריאים ושלמים.
תודה רבה לכם על הכל, אני אוהבת אתכם מאוד. נתראה כולנו במסיבה לכבוד החטופים והנעדרים בכיכר השבים לא עוד כיכר החטופים!! כי כולם ישובו בעזרת השם. יש לכולנו מכנה משותף עכשיו בני האדם שהיינו לפני ה7/10/23 ואחרי. בואו נפזר אהבת חינם, בואו ניהיה אחד בשביל השניה ובואו נתגייס כולנו ביחד בשביל להשיב את כולם, את כולם", חתמה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully