וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל מעתוק חגגה את הזכייה, סתיו קצין החליטה להבריז

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 9:17

יובל מעתוק שיצאה אחרונה מבית האח הגדול וקטפה צ'ק נאה ותהילת עולם, הרימה מסיבת זכייה עם כל החברים מהתכנית. חוץ מאחת, שלא קיבלה את בחירת הקהל והחליטה להבריז לטובת בילוי אחר. וואלה! סלבס רעשי רקע

יובל מעתוק האח הגדול מסיבה. אור גפן,
היי!/אור גפן

חלפו כשבועיים מאז שיובל מעתוק הייתה הדיירת האחרונה שעזבה את בית האח הגדול כמנצחת הגדולה, עם תהילת עולם וצ'ק יפה. אחרי התאוששות קצרה, מעתוק הרימה מסיבת זכייה לכל החברים מהתכנית, שהגיעו להרים לה.

החברים העליזים היו אמיצים מספיק כדי להגיע לנמל תל אביב במהלך סוף השבוע האחרון, שם בילו במועדון השלוותה באירוע שהפיקו אודי כהן ותמיר דהן. בין האורחים בלטו ספיר בורגיל, אברהם אקלום, יובל לוי, יענקי גולדהבר ועוד רבים וטובים. חוץ מאחת, בולטת במיוחד, שהחליטה להבריז בצורה מאוד לא מרומזת.

יובל מעתוק האח הגדול מסיבה. אור גפן,
צפוף/אור גפן

מי שעקב אחרי חשבון האינסטגרם של סתיו קצין ביום המסיבה, ראה שהיא שיתפה סטוריז בהם היא מציגה אאוטפיט נוצץ, עוברת טיפול 10,000 לתוספות השיער המפלצתיות שלה ונוסעת לתל אביב. אבל לא, לא להרים למעתוק, אלא לארוחת ערב עם חברות.

בראיון שקצין העניקה לוואלה! סלבס אחרי הגמר, היא לא הסתירה את העובדה שהתוצאות לא מקובלות עליה: "אני הפסדתי וזה לא פייר. זה נפל על שיטת ההצבעה, אחרת הייתי מנצחת. העם לא אמר את דברו. למעתוק קשה לקבל את הדעות שלי, כמו בכל העונה. בגלל זה היא תמיד העמידה אותי להדחה. היא לא הבינה והיא עדיין לא מבינה. אני לא צריכה להצטער. היא לא מכבדת את האכזבה שלי, היא לא מכבדת אותי. אני עשיתי את העונה, מעתוק לא באמת מבינה את העניין של ההצבעות".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully