וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין נגד אביבית בר זוהר: "אם יש לך אומץ, בואי מולי. לא לקנא"

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 10:59

יוצאת הריאליטי הכי מדוברת במדינה התיישבה לראיון מטריף עם וואלה! סלבס ולא היססה לפתוח על יובל מעתוק ("אני הייתי צריכה לזכות, היא לא מכבדת אותי") ואביבית בר זוהר ("היא כתשה את אמא שלי"). קבלו את כל הג'וס

בוידאו: סתיו קצין האח הגדול 2023/מערכת וואלה

עבר שבוע בדיוק מאז שסתיו קצין יצאה מבית האח הגדול, אבל לא כמנצחת הגדולה אלא במקום השני. קצין, שכבר הצליחה להריח את מיליון השקלים, לא חושבת שמדובר בתוצאה הוגנת: "אני הפסדתי וזה לא פייר. זה נפל על שיטת ההצבעה, אחרת הייתי מנצחת. העם לא אמר את דברו".

יובל מעתוק, שקטפה את המקום הראשון, לא נשארה אדישה לאמירות של קצין והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה. גם על זה היה לסתיו מה לומר: "למעתוק קשה לקבל את הדעות שלי, כמו בכל העונה. בגלל זה היא תמיד העמידה אותי להדחה. היא לא הבינה והיא עדיין לא מבינה. אני לא צריכה להצטער. היא לא מכבדת את האכזבה שלי, היא לא מכבדת אותי. אני עשיתי את העונה, מעתוק לא באמת מבינה את העניין של ההצבעות".

קצין הייתה אחת המתמודדות הכי שנויות במחלוקת לאורך העונה ומאחוריה השתרך צבא נאמן שדאג להדיח את כל מי שיצא נגדה. אבל אם חשבתם שהפנקס שלה מלא בשמות של אנשים מהבית, יש עוד שם אחד שהתווסף לרשימה: אביבית בר זוהר.

סתיו קצין. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סיליקון, בוטוקס, חומצה/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

"הערצתי אותה כשהיא הייתה באח הגדול. אני אוהבת נשים חזקות שעושות הכל בעשר אצבעות, לא תלויות באף גבר ובירושות. אבל ברגע שהיא כתשה את אמא שלי בראיון ואמא שלי בכתה לי - זה לא פייר. היא כתשה את אמא שלי, זו השפלה לאמא שלי. אביביתוש, אני אוהבת אותך באמת אבל עד אמא שלי. אני מחכה להתנצלות, בואי תתעמתי מולי. יש לך אומץ, בוא אלי. שנה טובה ולא לקנא".

אז איזה ניתוחים פלסטיים היא עשתה, מה היא תעשה אם תפגוש את אביבית בהשקה ולמה היא לא יכולה לזוז בלי מאבטחים? צפו בראיון המלא!

התראיון התקיים בחצר גולדמן.

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully