וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל מעתוק נגד סתיו: "מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי"

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 11:19

לזוכה הגדולה של העונה נמאס לשמוע את אלו המפקפקים בניצחונה, ובעיקר את התלונות של סגניתה, סתיו קצין, שטוענת שהניצחון נגנב ממנה. היא עלתה למתקפה בחשבון האינסטגרם שלה וממש לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס הקש ששבר

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

שלושה ימים עברו מאז גמר האח הגדול ששודר ביום ראשון האחרון, אבל נראה שהרוחות בקרב הקהל והמתמודדים מסרבות להרגע. אחרי שהניצחון שלה הוטל בספק, ליובל מעתוק נמאס לספוג אש והיא החליטה להשיב מלחמה.

מאז שיצאה מבית האח הגדול, סתיו קצין עסוקה לא מעט בלהתראיין תחת כל עץ רענן או סתם לעלות סטורי לאינסטגרם, ודואגת לחזור ולטעון שהיא זו שעשתה את העונה ולהתלונן על כך שהניצחון נגנב ממנה. כך גם צבא התומכים שלה, שלא משלים עם ההפסד וממשיך לדון על כך ברשתות החברתיות.

לזוכה הגדולה נמאס לשמוע את התלונות על הניצחון (הראוי לחלוטין) שבו זכתה ביושר, והיא עלתה למתקפה בעמוד האינסטגרם שלה בסטורי שהעלתה: "כבר שלושה ימים אחרי המסע של חיי ועדיין לא מצאתי את הזמן להודות לכם על הכל. לבינתיים, לא אשתוק יותר!!!", פתחה מעתוק והוסיפה: "אין אצלי מקום לשנאת חינם. במיוחד לא לאנשים שחלקו איתי את אותה הצלחת במשך שלושה וחצי חודשים".

יובל מעתוק נגד סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
נשבר לה/צילום מסך, אינסטגרם

"זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם ובדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד! אבל אני לא יכולה להרדם בידיעה ש'זאת שעשתה את העונה' איכשהו מנסה לגורם לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי ואת זה אתם קבעתם! רק אהבה תנצח!" תקפה הזוכה וסיכמה: "זכיתי בזכות ולא בחסד. ביזע, דמעות ובמלא אהבת חינם וגם בהמון שמחה. אני שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה מהטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים".

אין ספק שסתיו אמנם סיפקה כנראה את רוב הרגעים הסוערים עליהם דיבר הקהל בחוץ במהלך העונה, ולחלוטין מדובר בדמות אייקונית ובטח משמעותית בעונה הדי דלוחה שעברה עלינו, אבל חשוב לזכור שכמו בכל ריאלטי, הכוח הבלעדי שייך לעריכה, שבמקרה הזה שירתה את סתיו נאמנה לא פעם.

גם שיטת ההצבעה שעליה מתלונן הקהל עמדה לשירות התומכים של סתיו במהלך העונה וסייעה להם להדיח כל מתמודד שעמד מולה. השיטה האסטרטגית, לצערם, התהפכה עליהם לבסוף כשסתיו הגיעה לגמר מול יובל מעתוק, שסימלה בדיוק את ההפך מסתיו עבור הקהל, מה שגרם לקהלים להתאחד ולהצביע לה על חשבונה של קצין.

וואלה! סלבס מערערת עד היום על הציון שניתן לה בבגרות בספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully