וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין: "כבר היו תכניות על המיליון, רציתי לסגור כמה חובות"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 13:57

רגע אחרי שהפיינליסטים של האח הגדול חזרו לחיים הקודמים שלהם, עד כמה שאפשר לחזור אליהם אחרי שהייה של שלושה חודשים בפריים טיים, הם נפגשו לשיחות עם וואלה! סלבס וסיפרו על התוכניות, הגעגועים והמיליון שחמק מהידיים ברגע האחרון

האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

אחרי שלושה חודשים שהרגישו לוואלה! סלבס כמו נצח, גמר האח הגדול התקיים אמש (א') ושחרר לעולם שורה של סלבס חדשים, כמו ציפורים ששוחררו מכלוב. בין המעבר בין הבית הכי מצולם במדינה לשגרה החדשה שלהם, תפסנו אותם לשיחה על הדברים המעניינים באמת.

סתיו קצין, שהגיעה למקום השני, חשפה שכבר חשבה מה תעשה עם הכסף: "כבר היו לי תכניות על המיליון. רציתי לסגור כמה חובות, לעבור למרכז, לפנק את הילדים שלי שלא היו בחו"ל בחיים. לסדר את הילדים שלי ואת העסק שלי".

למרות שקצין עדיין לא מבינה לחלוטין את העובדה שהייתה אחת המתמודדות הכי שנויות במחלוקת בתכנית, היא שלמה עם עצמה: "אני גאה בכל מה שעשיתי ובכל מה שאמרתי".

יענקי גולדהבר המתוק, שזכה במקום השלישי והמכובד, לא חושב שההשתתפות בתכנית תשנה משהו: "אני ממש לא חושב שאני יותר ממישהו אחר. אני ממש שמח ואוהב את הקהל שמריע ושמח איתי. זה כיף".

יובל מעתוק גמר האח הגדול. מיכה לובטון,
היה פה הלם. יובל מעתוק/מיכה לובטון

שניר בורגיל, שיצא מהבית רגע לפני יענקי, התייחס לריב בין אחותו ספיר לזוגתו שי לי עופרי: "אן לדעת מה יהיה. אני עוד לא מבין מה קורה, אבל מאמין שאברהם יעשה איתנו את החג. שי תהיה עם המשפחה שלה, ואני אצטרף אליה מיד אחרי".

וליאל קוצרי שהגיע למקום החמישי והמכובד, לא האמין שזה יסתיים ככה: "רבים, טובים ויפים יצאו לפני ואני נשארתי. כל עוד ישבתי על הספה והפרוז'קטורים נדלקו עלי, עשיתי את שלי. אני אעשה את המיליון בעבודה קשה ובהמון חריצות".

וואלה! סלבס חולמת לסגור את עצמה בבית לשלושה חודשים. סתם, היא חיה ככה כבר כמה עשורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully