וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התומכים של סתיו זועמים: "משחק מכור, להחרים את האח הגדול!"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 9:11

זה היה צפוי: התומכים של הדיירת הבולטת שסיימה במקום השני לא נרגעים מהתוצאות של הגמר ומשינוי שיטת ההצבעה, תוקפים את הפקת התכנית וקוראים להחרים את העונה הבאה: "המשחק היה מכור, השתמשו בסתיו וזרקו". וואלה! סלבס עין צרה

סתיו קצין האח הגדול/צילום מסך אינסטגרם

כמו בכל עונה של האח הגדול, גם בגמר של העונה הזו לפחות דבר אחד היה בטוח: לא משנה מה יהיו התוצאות, מישהו כבר יאשים את ההפקה ברמאות. הפסד הוא דבר כואב וצורב, במיוחד עבור צופים שמתחברים לדיירים לאורך העונה משל היו בני משפחה שלהם, וכשמדובר באחד הדיירות הבולטות שהצליחה לגייס לעצמה צבא נאמן במיוחד, היה ברור שכל תוצאה שאינה ניצחון ורוד תוביל לזעם ברשת.

הניצחון של יובל מעתוק, או ההפסד של סתיו קצין, תלוי מאיזה צד של המתרס אתם, עורר את זעמם של לא מעט צופים, שבחרו להתעלם מהעריכה המגמתית לטובתה של קצין לאורך העונה, דבר שההפקה הואשמה בו לא פעם, ובחרו לעסוק בשיטת ההצבעה החדשה שהובילה לטענתם לזכייה של מעתוק. השיטה החדשה, שנועדה אולי לעורר עניין במה שהיה נראה כמו גמר ידוע מראש, העניקה לצופים הצבעות נוספות בכל פעם שמודח יצא מהבית, ובכך למעשה הובילו לטענת הצופים לכך שכל ההצבעות של המודחים האחרים עברו ליובל על חשבונה של סתיו. או כמו שאומר המשפט הידוע, לא מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן.

המודחים מגיבים לזכייה של יובל מעתוק. מיכה לובטון,
אין שמחה גדולה יותר משמחה לאיד/מיכה לובטון

בערך שנייה אחרי שגיא זוארץ ולירון ויצמן הודיעו על מעתוק כמנצחת הגדולה של העונה, ברשתות החברתיות כבר החלו לעלות הפוסטים הזועמים של הצופים שהאשימו את ההפקה בלא פחות מרמאות והטיית תוצאות: "תרגיל מלוכלך של ההפקה שבו כל מודח מעביר את קולות מצביעיו למעתוק. מה שהוביל בעצם לבחירה בין סתיו לבין כל מי שאנטי סתיו. קוראים לזה משחק מלוכלך ולא הוגן, הלכלוך הכי גדול שנתקלתי בו אי פעם באח הגדול", כתב אחד ממנהלי קבוצת צופי האח הגדול ברשת ומגיבה אחרת הוסיפה: "אין יותר האח הגדול תתביישו לכם הפקה מכורה. השתמשתם בסתיו לתפוס לכם מסך, בחיים אני לא רואה יותר".

לא מעט צופים הציעו לסתיו לתבוע את ההפקה על "העוול שנגרם לה" לטענתם, או קראו לצופים לתבוע בעצמם את הפקת התכנית. תומכים אחרים של הדיירת הגידול לעשות אפילו יותר, וקראו לגייס תרומות על מנת להעניק לקצין "פרס פיצוי" על כך שלא זכתה בתכנית. אכן נגמרו העמותות הזקוקות לתרומות בעולם.

אין ספק שהעונה הזו עוררה אמוציות רבות בקרב הצופים כשהיא חוללה אין סוף סערות ברשת. לא פעם קראו הצופים להחרים אותה, אך כמו תמיד, וכמו שבוודאי יקרה גם בעונה הבאה, קשה להאמין שהצופים לא יחזרו שוב לאהוב, לשנוא ובעיקר לצפות באחת מהתכניות הבולטות על המסך.

וואלה! סלבס הפסיקה להצביע בתכניות ריאלטי מאז שהראל סקעת הפסיד את הזכייה להראל מויאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully