וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן מברכת את טראוויס ברקר בתוספת תמונה חשופה

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 13:16

כוכבת הרילאטי פירסמה ברכה מרגשת לבן זוגה, המתופף טראוויס בארקר, אישרה על הדרך את הלידה הטרייה של בנם המשותף של השניים ולא שכחה לצרף תמונות חשופות במיוחד. וואלה! סלבס קינקית

קשה למצוא אדם שלא אוהב לשמוע על סיפור אהבה טוב, מלא בדרמה ותככים, ונגמר כמובן עם סוף טוב. אפשר להגיד שבסיפורם של כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן ומתופף Blink 182 טראוויס ברקר יש את כל המרכיבים הנדרשים.

למרות כל מה ששניהם עברו בנפרד, הם מצאו את דרכם אחד לשנייה, ולכבוד יום הולדתו של ברקר, הוא קיבל ברכה מרגשת במיוחד: "לבעלי, הנשמה התאומה שלי, החבר הכי טוב שלי, המאהב שלי, אביו של בני התינוק, כל חיי... אני מאחלת לך את יום ההולדת הכי מאושר שיש" כתבה הבכורה לבית קרדשיאן בחשבון האינסטגרם שלה ובכך אישרה למעשה את לידת הבן המשותף של השניים. "אתה מגשים את כל החלומות שלי ואני מרגישה כל כך מבורכת להיות לצידך. אני אוהבת ואוהב אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר, לנצח". סיכמה ולא שכחה לצרף תמונות של השניים שצולמו בזמן שהיא הייתה בהריון, כולל תמונות חשופות במיוחד.

כזכור, לפני כשבוע אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי קרדשיאן ילדה את בנה המשותף הראשון שלה ושל המתופף. השניים עד כה לא פירסמו דבר על הלידה באופן רשמי ברשתות החברתיות, כמקובל בימים אלו ובוודאי כשזה נוגע לבנות משפחת קרדשיאן, אך צלמי הפאפרצי הספיקו לתפוס את אחותה קיילי כשהיא הגיעה לביקור לבית החולים וכעבור כמה ימים פורסמו גם תמונות פאפרצי של זוג ההורים אחרי היציאה מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully