וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת האח הגדול עולה למתקפה: "מלכת יופי של הבייצים שלי"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 20:47

יוצאת האח הגדול לינור סביניק ניצלה את במת האינסטגרם כדי לסגור חשבונות עם כמה מהשמות שעלו למוקד בימים האחרונים, ופתחה פה גדול במיוחד על מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן, השחקנית רבקה מיכאלי ומעצב הפנים מושיק גלמין. ומי עוד היה על המוקד?

לינור סביניק. יח"צ, באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
לינור סביניק/עיבוד תמונה, יח"צ, באדיבות המצולמים

בימים אלו כשהאווירה גם ככה קשה ומתוחה, נראה שהפתיל של לא מעט אנשים הולך ומתקצר. כל דעה, מהלגיטימית ועד השנויה במחלוקת ככל שתהיה, הופכת במהרה לויכוח סוער ברשתות החברתיות כשרבים ממהרים להגיד את דעתם, ולעיתים לא לחשוב פעמיים לפני שהם פותחים את הפה, או לוחצים על כפתור ה-"שלח" אחרי שהם פורקים את זעמם על המקלדת.

מי שעוד עלה לה ולא הצליחה לשתוק היום (ג') היא יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת לינור סביניק, שהעלתה היום ווידאו חריף במיוחד לעמוד האינסטגרם שלה, וממש לא הסתירה את דעתה על כמה מהשמות הבולטים שכיכבו באייטמים בימים האחרונים, או כפי שהיא ניסחה זאת: "הסרטון הזה הוא לא סרטון הסברה לעולם, הוא סרטון הסברה לכמה אנשים שבארץ שלא מבינים מה יוצא להם מהפה, או שהם מבינים והם פשוט רעים".

הראשונה לחטוף מסביניק הייתה מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן, שהסתבכה פעמיים בתקופה האחרונה לאחר שהביעה תמיכתה בצד העזתי ולאחר מכן נכנסה לריב משונה במיוחד עם יוצא אחר של האח הגדול, קאזם חלילה, לאחר שהגיבה לו תגובות הומופוביות מאיימות על סרטון שהעלה: "אני אתחיל מרנא רסלאן, ככה קוראים לך? מלכת יופי של הבייצים שלי? גברת, טקס מלכות היופי זה טקס פוליטי. אם את חושבת שזכית בגלל איך שאת נראית אז את טועה, כי מלכת יופי את לא", פתחה הכוכבת.

"אז א אני באופן אישי מבטיחה לך שהטקס הבא שאת תשתתפי בו יהיה טקס הנפת דגל ישראל. אנחנו לא נקנה מה שתמכרי, אנחנו לא נשמע שום תכנית טלוייזיה שתתראייני בה, אנחנו נעביר כל תכנית רדיו שישדרו אותך, את לא תהיי קיימת". המשיכה במתקפה החזיתית.

הבא בתור לספוג אש היה השופט איתי הרמלין, שדרש להסיר את דגל ישראל ואת הכיתוב "עם ישראל חי" המתנוסס מאחורי העצורים המגיעים לדיונים להארכת מעצר המתקיימים בימים אלו בווידאו: "השופט איתי הרמלין. שופט במדינת ישראל שלא מוכן להתדיין כשדגל ישראל תלוי. תגיד לי, אתה מטורף?! אתה יודע שעם אותו דגל עוטפים עכשיו את הגופות של הילדים והמתים והחיילים שלנו? יא חתיכת כלום. מה שהיה לא יהיה יותר. כל שופט שתמך במחבלים, כל שופט ששיחרר מי שתמכה במחבלים, כל שופט שקיבל עתירות לבג"צ בשביל העזתים, כל שופט שאמר שהוא לא מוכן לשבת עם דגל של מדינת ישראל לא יהיה יעבוד במדינת ישראל. תלך לעבוד בעזה מאמי, שם לא תהיה שופט, תהיה שטיח".

מיד אחרי השופט פנתה סביניק לשחקנית רבקה מיכאלי שאמירה מראיון שקיימה השבוע עוררה סערה ברשת: "רבקה מיכאלי אני מתביישת בך. תקשיבי לי טוב גם את וגם יולי נואק או איך שלא קוראים לה, וכל הבצלם, שאגב עושים את זה רק בשביל הכיס שלהם כן? רוצים לקבל עוד כסף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רבקה מיכאלי מושיק גלאמין. אינסטגרם. 103fm, עיבוד תמונה
גם הם חטפו/עיבוד תמונה, אינסטגרם. 103fm

הכוכבת לא פסחה גם על מושיק גאלמין, שיצא להגנתה של מיכאלי: "גם אתה מושיק גאלמין, אוסקוט! שב בשקט! עלאק היא 'שנים תרמה לתרבות הישראלית', תרמה לחשבון בנק שלה ואנחנו מימנו את זה כמו מפגרים ומה שהיה לא יהיה. אני מתביישת בשבילכם".

סביניק המשיכה בטון הזועם והדרמטי וסיכמה: "איך אמרנו? התחלנו לדבר בערבית. אז תזכרו טוב טוב- כל כאלב ביג'י יומו. בבתי ספר מביאים להם ספרים של היטלר איך להרוג יהודים. אתם פה מחוברים?! אני מבינה שאנחנו מדינה הומאנית ובלה בלה ואי אפשר לגרש ואי אפשר להרוג, בקיצור אנחנו מדינה שאוהבים שמשחקים לה בבייצים. כל מי שתמך בטבח הזה, אנחנו לא משחקים יותר בבייצים, אנחנו מורידים בייצים!".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully