וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורות הקשות: מושיק גלאמין יוצא להגנתה של רבקה מיכאלי

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 11:26

אחרי שהשחקנית רבקה מיכאלי הגנה על ארגון "בצלם" בראיון וחטפה ביקורות קשות, מעצב הפנים מושיק גלאמין לא הצליח לעמוד מהצד ולראות את המילים שהוטחו בה מבלי להגיד דבר. בסרטון כועס וטעון, הוא החליט לשבור שתיקה

רבקה מיכאלי מושיק גלאמין. אינסטגרם. 103fm, עיבוד תמונה
שובר שתיקה. מושיק גלאמין ורבקה מיכאלי/עיבוד תמונה, אינסטגרם. 103fm

בראיון שקיימה השחקנית רבקה מיכאלי בתחילת השבוע, היא התייחסה להתנערותה של הקולגה גילה אלמגור מארגון "בצלם" והצליחה ליצור סערה ברשתות החברתיות. מיכאלי מצאה את עצמה גם על הכוונת של כמה משפיענים וסלבס שבחרו במילים קשות כמו "בוגדת", "אויבת מבפנים" ועוד. אחת מהם הייתה ניקול ראידמן, שאמרה: "מקלחת קרה וביקור בעוטף עזה יכולים לעזור לך מאוד בטיפול להחלמה מעיוורון סביבתי".

הבוקר (ג') מעצב הפנים המצליח, מושיק גלאמין העלה סרטון טעון מאוד לחשבון האינסטגרם שלו בהתייחסות לאמירות הקשות נגד מיכאלי: "קמתי הבוקר והתחלתי לגלול את האינסטגרם, וראיתי אולי איזה שמונה פוסטים שיוצאים, בצורה מאוד לא מכובדת על רבקה מיכאלי", שיתף את עוקביו.

"אני מבין שהיא אמרה דברים שלחלק קשה לשמוע והרבה מאוד אנשים גם לא מסכימים איתם, גם אני לא מסכים עם מה שנאמר. האם היא האויב שלנו? האם את כל האנרגיות צריך לשים עכשיו על רבקה מיכאלי? אין לנו שום דבר אחר לטפל בו חוץ מזה שהיא אמרה כמה פליטות פה שלא מצאו חן בעיננו?".

"צריך לרסק אותה, לשכוח את זה ש- 70 שנה היא דאגה פה לתרבות ועשתה שלל דברים נפלאים ועכשיו להיכנס עם כל מה שיש לנו בה, כי היא יותר גרועה מהחמאס, יותר גרועה מהממשלה שלנו שלא דואגת לנו, יותר גרועה מהבנקים ומרשתות השיווק שלא עושים שום דבר בשבילנו. יש את רבקה מיכאלי, היא האויב שלנו, בוא נשמיד אותה! היא נוראית!", צעק על המצלמה והגחיך את מבקריה של השחקנית.

"תתאפסו על עצמכם יא אפסים. אהבת חינם זה גם אם אתם לא מסכימים עם מישהו שאומר משהו עליכם. די כבר. די לחפש את האויב מפה, מתוכנו, הוא בחוץ", הטיח בכל האנשים שקראו לה בשמות וכינויים. אחרי נשימה עמוקה, חתם גלאמין את הסרטון: "בוקר טוב".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully